معرفی مسئول : مسئول امور ادای

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۳/۲۱ | 

معرفی سرپرست امور اداری معاونت فرهنگی و دانشجویی

سرپرست امور اداری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی گلستان

  نام و نام خانوادگی :

رضا قوانلو

  مدرک تحصیلی :

کارشناس ارشد

  رشته تحصیلی :

   مدیریت دولتی

 سوابق علمی و اجرایی :

  اجرایی:

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رامیان

-کارشناس انجمن های اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان

-معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان

-مدیرکل کتابخانه های عمومی استان

-عضو اصلی کارگروه ساماندهی امور جوانان استانداری گلستان

-عضو اصلی ستاد اوقات فراغت با ابلاغ استاندار گلستان

-دبیر سه دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استان گلستان در سال های ۹۵،۹۶،۹۷

-نماینده ویژه استاندار در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های شرق استان(مینودشت،مراوه تپه،کلاله،گالیکش)سال۱۳۹۴

علمی:

-ارائه مقاله با موضوعات:

- بررسی سنجش و مقایسه افسردگی دانش آموزان دختر و پسر دبیرستان های شهرستان رامیان سال ۱۳۸۲

-آموزش و پرورش درعصر جهانی شدن سال۱۳۸۳

-شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر برنامه ریزی فرهنگی در کتابخانه های عمومی سال ۱۳۹۲

-نظارت بر تحقیق میدانی با موضوع عوامل موثر بر استقبال و عدم استقبال از کتابخانه های عمومی شهری و روستایی استان گلستان با تاکید بر مدل تصمیم گیری AHP سال ۱۳۹۵

- و چندین مقاله دیگر با موضوعات مختلف در زمینه های اجتماعی و فرهنگی

  تلفن:

۰۱۷-۳۲۴۵۶۱۷۲

  پست الکترونیک :

reza.ghavanloogmail.com

  آدرس :

گرگان مجموعه فلسفی شصت کلا-مدیریت امور اداری معاونت فرهنگی و دانشجویی

شرح وظایف

  • نظارت برکلیه امور پرسنل تحت سرپرستی و برنامه ریزی و امور مختلف کارگزینی .
  • رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به اموراستخدام، تبدیل وضع استخدامی، بازنشستگی و برقراری حقوق آنان .
  • اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری و نظارت بر اجرای صحیح آئین نامه ها و مقررات اداری.
  • تهیه ضوابط و دستورالعملهای لازم  و مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل .
  • انجام امور تدارکاتی معاونت که طبق دستور العملهای صادره از طرف دانشگاه به معاونت محول شده است با رعایت آئین نامه و مقررات موضوعه.
  • نظارت بر ثبت و توزیع نامه های وارده و صادره و نگهداری سوابق مربوطه.
  • صدور ابلاغ مرخصی، مأموریت، معذوریت و غیره بر اساس دستور العملهای مربوطه. وپیگیری نامه ها و درخواست ها.
  • ارزشیابی سالانه کارکنان،  آموزش کارکنان، نظارت بر امور رفاهی کارکنان (وام ها، بیمه تکمیلی و ...).
  • نظارت بر امور دفتری، بایگانی و تکثیر و پیگیری و انجام امور ابلاغی از طرف مقام مافوق
  • نظارت بر ورود و خروج و مرخصی و ماموریت های کارکنان،  صدور گواهی حقوق و دستمزد کارکنان و  صدور گواهی اضافه کار کارکنان.
  •  کنترل،  نظارت و پیگیری امور IT .

دفعات مشاهده: 91 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.

© 2019 All Rights Reserved | Culture & Students deputy