برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت UniRSS
AWT IMAGE
:: ::
Main Menu
صفحه اصلی::
طرح تحول نظام سلامت::
درباره ما::
حوزه ریاست::
معاونت برنامه ریزی و توسعه::
بهبود کیفیت::
واحد اداری بیمارستان::
بخش های بیمارستان::
اتاق عمل::
خدمات پاراکلینیکی::
بخش خصوصی::
مسئولین بیمارستان::
حفاظت فیزیکی(حراست)::
مجمع خیرین سلامت::
مقالات پزشکی::
واحد فناوری اطلاعات::
رژیم غذایی در بیماریها::
بسیج جامعه پزشکی::
دفتر پرستاری::
چک لیست های کنترل عفونت::
لیست پزشگان درمانگاه تخصصی::
نعرفه قیمت های بیمارستان::
آموزشهای در منزل( خود مراقبتی)::
تماس با ما::
::
ارتباط با معاونت و درمان

ارتباط با معاونت درمان
تلفن: 32470042 017

دورنگار:32424002 017 

پست الکترونیک:
Mo_Darman@yahoo.com
نشانی: گرگان، بلوار هیرکان بعداز میدان بسیج، کیلومتر 2 جاده گرگان - ساری - ساختمان مرکزی علوم پزشکی گلستان - معاونت درمان
 

..
بانک اطلاعاتی بیماریهای مختلف

 Database of various diseases

AWT IMAGE

..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
زیربخش‌های پایگاه
..
نظرسنجی
نظر شما درباره بیمارستان قلب شهرستان کردکوی چیست؟
عالی
خوب
متوسط
بد نیست
بد
نظر ندارم
   
..
سایت های ضروری

بیمه آتیه سازان حافظ

بیمه بیمه سلامت

بیمه ایران سدا

معاونت درمان تامین اجتماعی

بیمه البرز

بیمه آسیا

سامانه نقل و انتقالات کارکنان



قطعات کامپیوتر
 

..
:: شرح وظایف کارگزینی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۲/۴ | 

شرح وظایف کارگزینی:

  1.   برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
  2. صدور احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت  ، ترفیع طبق مقررات
  3. صدور احکام افزایش  سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و    مقررا ت مربوط 
  4. انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
  5. اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیرلازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
  6. مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
  7. انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس –تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
  8. تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
  9. نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
  10. پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
  11. تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی بیمارستان جهت پرداخت
  12. ثبت مرخصی پرسنل بصورت روزانه در سیستم
  13. پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
  14. بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر
  15. نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان 
  16. پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس ، جیره غیر نقدی ، مروز کارمند و...                                                             
  17. انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق
دفعات مشاهده: 67 بار   |   دفعات چاپ: 24 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش واحد کارگزینی و منابع انسانی اینجا را کلیک کنید.
Hospital amiralmomenin Kordkuy