درباره بیمارستان::
حوزه ریاست::
مدیران اجرائی::
مسئولین فنی::
بخشها و واحدها::
پاراکلینک::
اعتبار بخشی و بهبود کیفیت::
گالری تصاویر::
اخبار بیمارستان::
راهنمای مراجعین::
پزشکان متخصص::
فرم ها - آموزشی::
ارتباط با ما::
صندوق پیشنهادات::
بازگشت به صفحه اصلی::
::
کتابچه توجیهی بیمارستان

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
برنامه استراتژیک

AWT IMAGE

..
گزارش هوا

AWT IMAGE

..
:: بهبود کیفیت : بهبود کیفیت ::
AWT IMAGE

نام ونام خانوادگی: گلناز محمدی
سمت: مسئول بهبودکیفیت
مرتبه: کارشناس پرستاری-کارشناس ارشد رواشناسی بالینی


سابقه کاری: 5 سال
پست الکترونیک: mohammadi_golnaz65@yahoo.com
تلفن داخلی: 218

سوابق شغلی:

  -مسئول بهبودکیفیت یمارستان پیامبراعظم .......... درحال حاضر

  - مسئول بهبود کیفیت واعتباربخشی بیمارستان بسکی گنبد .......... درحال حاضر

  -عضو کمیته علمی راهبردی حاکمیت بالینی واعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ........ درحال حاضر

  -مشاوراعتباربخشی بیمارستان های شرق استان .......... درحال حاضر

  -عضو هیئت مدیره نظام پرستاری گنبدکاووس .......... درحال حاضر

  -سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان بسکی گنبدکاووس .......... 3 سال

  -سوپروایزرآموزشی وبالینی بیمارستان بسکی گنبدکاووس .......... درحال حاضر

  -مسئول مدیریت خطروایمنی بیماربیمارستان طالقانی گنبد .......... 3 سال

  -دبیرهسته پژوهش بیمارستان طالقانی .......... 3 سال

شرح وظایف :

واحد بهبود کیفیت بیمارستان تلاش دارد تا با فراهم آوردن شرایط لازم در جهت رسیدن به اهداف، در چهارچوب رسالت بیمارستان و با توجه به امکانات موجود، کیفیت خدمت رسانی را افزایش دهد .

شرح وظایف واحد بهبود کیفیت بیمارستان عبارتند از :

· تهیه و تدوین برنامه استراتژیک

· تهیه برنامه عملیاتی سالیانه

· بررسی کیفیت خدمات

· ارائه الگوی استاندارد در بخش جذب نیروی انسانی، فضای فیزیکی مناسب و فرآیندهای کاری

· هماهنگی لازم در خصوص ارزشیابی سالانه بیمارستان

· ایجاد هماهنگی بین واحد های بیمارستان

· ایجاد هماهنگی با سایر واحد های دانشگاه

· ایجاد هماهنگی بین بخشی

· تهیه و تدوین شاخص های مورد نیاز مسئولان بیمارستان

· تهیه وتدوین دستورالعمل ها و بخشنامه های مرتبط

· جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آماری نسبت به فعالیتهای مربوطه

· تقویت مدیریت مشارکتی با استفاده از نظرات کارشناسی علمی و کاربردی با مشارکت مدیران بیمارستان

· بررسی و تدوین راهکارهای افزایش درآمد

· بررسی و تدوین راهکارهای کاهش هزینه

· بررسی رضایتمندی ارباب رجوع

· پایش مستمر فعالیت ها

· تشکیل منظم و مستمر کمیته های بیمارستانی

· ارتباط مستمر با مسئولان بیمارستان در جهت رفع مشکلات

· نظارت و ارزیابی عملکرد واحدها در زمینه مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه

· بررسی پیشنهادات ارائه شده از طرف پرسنل و شرکت در جلسات و کنفرانس های مرتبط

دفعات مشاهده: 933 بار   |   دفعات چاپ: 177 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
برای مشاهده کل مطالب بخش بهبود کیفیت اینجا را کلیک کنید.
payambar azam hospital
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان
Persian site map - English site map - Created in 0.045 seconds with 985 queries by yektaweb 3430