برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت UniRSS
برگشت به دانشگاه علوم پزشکی گلستان
صفحه اصلی
صفحه اصلی::
دربـــاره بیمارستان::
حوزه ریاست::
مدیریت خدمات پرستاری::
اعتبـــــار بخشــــی::
واحد های اداری::
بخش ها::
درمانگاههای تخصصی::
اخبار بیمارستان::
کانون بسیج جامعه پزشکی::
خدمات پاراکلینیک::
فناوری اطلاعات::
تغذیــــــــه::
روابط عمومی::
ارتباط با ما::
واحد حراست::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
   
..
لینک های مورد نیاز
..
راهنمای بیماران درمانگاه

AWT IMAGE

..
منشور حقوق بیمار

AWT IMAGE

..
پذیرش و ترخیص

فرایند پذیرش

فرایند ترخیص

..
آب و هوا

آب و هــوا

..
تعرفه های بیمارستان

تعرفه بخش های ویژه

..
بیمه های طرف قرارداد
  1. خدمات بیمه درمانی ( کارمندی،روستایی، سایر اقشار، ایرانیان، سلامت، خویش فرما)
  2. کمیته امداد
  3. نیروهای مسلح
  4. بیمه ایران ( کارت طلایی،آتیه سازان)
  5. این بیمارستان با بیمه بانک صادرات ـ کشاوری ـ سپه و بیمه های تکمیلی قرارداد دارد. و مراجعین شهرنشین که تحت پوشش بیمه ای نیستند می توانند تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرارگرفته و خدمات را به صورت بیمه دریافت نمایند.

..
:: رابط روابط عمومی بیمارستان : معرفی رابط روابط عمومی ::
روابط عمومی
روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.
روابط عمومی  یعنی روبه‌رو شدن یک سازمان یا مؤسسه را با مخاطبانش از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافع مشترکشان مربوط است. سخنرانی در کنفرانس‌ها، کار با رسانه‌ها، ارتباطات بحران، اشتغال به امور اجتماعی از طریق رسانه‌ها و ارتباط با کارکنان در زمره وظایف این حرفه است.
هدف
برقراری ارتباط متقابل بین مردم و مسئولین و جلب همکاری وبسط تفاهم عمومی ، آگاهی مردم از عملکرد دستگاه متبوع، آماده نمودن اذهان عمومی در اجرای طرحها و برنامه ها و ایجاد محیط مناسب برای رشد فضائل اخلاقی کارکنان در چهارچوب ضوابط و معیارهای نظام جمهوری اسلامی ایران
جایگاه روابط عمومی
روابط عمومی بدلیل ماهیت خاص خود و ضرورت ارتباط مستمر، زیر نظر مستقیم بالاترین مقام مسئول دستگاه متبوع قرار دارد.
اهداف روابط عمومی
» ایجاد بستر تفاهم، همکاری و جلب اعتماد عمومی و اعتمادسازی درون و برون سازمان
» جلب مشارکت و همفکری همه جانبه مخاطبان در تصمیم سازی و تصمیم گیری های سازمانی
» توسعه و ساماندهی نظام اطلاع رسانی و اطلاع یابی در چارچوب وظایف سازمان
» ایجاد بستر مناسب برای گفتمان مستمر و منظم بین سازمان و مخاطبان آن
» تثبیت، تقویت و کمک به زمینه سازی تحقق سیاست های اجرایی سازمان
» پیش بینی بحران های بالقوه و کمک به پیشگیری از وقوع آنها در حوزه فعالیت های سازمان
» مشارکت در رفع مشکلات و حل مسایل سازمان
» ارتقای سطح دانش و آگاهی های عمومی در راستای اهداف سازمان وظایف روابط عمومی
» انعکاس و تشریح دیدگاه ها، سیاست ها و برنامه های سازمان
» اجرای سیاست های خبری، تبلیغاتی، انتشاراتی و مطالعاتی سازمان
» تهیه و تدوین اخبار، بیانیه، اطلاعیه، آگهی و پیام های سازمان و اقدام به انعکاس آن در رسانه های گروهی
» انعکاس طرح ها و سیاست های اجرایی و عملکرد سازمان به جامعه مخاطب
» برنامه ریزی و همکاری در جهت برگزاری کنفرانس ها، سمینارها، جشنواره ها، مصاحبه ها و بازدید های استانی و کشوری
» بررسی مطالب منعکس شده در رسانه های گروهی در رابطه با عملکرد سازمان و ارائه نقطه نظرات مناسب به مراجع ذیصلاح
» تشکیل و همکاری با ستادهای ویژه برگزاری مراسم و مناسبت های ملی در سازمان
» ایجاد سیستم اطلاع رسانی و اطلاع یابی
» انتشا نشریات ادواری و موردی در سازمان در قالب های آنلاین و چاپی
» برقراری ارتباط مستمر و منظم با دیگر مراکز و سازمان ها و نهادها
» سیاستگذاری، برنامه ریزی و هماهنگی به منظور برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حیطه وظایف سازمان در داخل و خارج از کشور
» تهیه و تدوین و اجرای پروژه های مطالعات مربوط به فعالیت های سازمان
 
 
دفعات مشاهده: 601 بار   |   دفعات چاپ: 169 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش رابط روابط عمومی بیمارستان اینجا را کلیک کنید.
shohada-hosp
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 3764