معاون پژوهشی : معاون پژوهشی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۱۰/۱۷ | 

  معاونت آموزشی

  نام و نام خانوادگی: دکتر غلامرضا محمودی

  مدرک تحصیلی: دکتری آموزش پرستاری

  تلفن: 01732430994

  پست الکترونیک: mahmudishgoums.ac.ir

  سوابق اجرایی:

 عضو کمیته علمی درون دانشگاهی جشنواره شهید مطهری
عضو کمیته بسته اخلاق حرفه ای در طرح تحول آموزش در دانشگاه
عضو کمیته برگزاری مصاحبه دکتری پرستاری در کلان منطقه
عضو کمیته اخلاق در آموزش پزشکی دانشگاه
نماینده معاونت آموزشی در امتحان جامع دوره دکتری پرستاری در دانشکده
عضو کمیته بسته آموزش پاسخگو و عدالت محور در طرح تحول آموزش در دانشگاه
عضو کمیته برنامه استراتژیک دانشکده
عضو شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه
عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مدیریت سلامت و توسعه اجتماعی
عضو شورای EDO دانشکده پرستاری ومامایی بویه
عضو شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه
عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مدیریت سلامت و توسعه اجتماعی
عضو شورای EDO دانشکده پرستاری ومامایی بویه
عضو و معاون و موسس مرکز تحقیقات پرستاری
عضو هیئت تحریریه و سردبیر مجله علمی دانشکده پرستاری ومامایی
مسئول اساتید مشاور دانشکده پرستاری ومامایی
عضو شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری ومامایی
عضو شورای آموزشی دانشکده پرستاری ومامایی
مسئول آموزش مداوم دانشکده
عضو شورای پژوهشی دانشکده پرستاری ومامایی
مدیر گروه پرستاری بهداشت جامعه و روان
عضو کمیته علمی پژوهش در آموزش
عضو کمیته مرکزی استادان مشاور دانشگاه
عضو کمیته ترفیع دانشکده پرستاری و مامایی

AWT IMAGE 


  شرح وظایف معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی:

  1- بازدید از محیط های بالینی و نظارت بر امر آموزش بالینی دانشجویان.

  2- بررسی و پیگیری امور مربوط به درخواست های دانشجویان در خصوص مهمانی، انتقال، مرخصی و انصراف از تحصیل

  3- بررسی ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های مختلف و اعلام آن به دانشگاه.

  4- اجرای سیاست ها، خط مشی ها و دستورات ریاست دانشکده و معاونت آموزشی دانشگاه.

  5- نظارت بر حضور و غیاب اعضاء هیئت علمی و ارائه بازخورد.

  6- پیگیری مسائل و مشکلات‌آموزشی دانشکده در شورای آموزشی دانشگاه.

  7- نظارت بر حسن اجرای مقررات و ضوابط آموزشی دانشگاهی در دانشکده.

  8- نظارت بر فعالیت های گروه های آموزشی.

  9- نظارت بر اجرای صحیح امتحانات پایان ترم.

  10- نظارت بر حسن اجرای روند ثبت نام دانشجویان .

  11- همکاری در برنامه ریزی و برگزاری کنفرانس های علمی، کارگاه های آموزشی، دوره های بازآموزی

  12- برگزاری جلسات با نمایندگان گروه های دانشجوئی و پیگیری مشکلات آموزشی آنها.

  13- حضور در جلسات نقل و انتقالات دانشجویان.

  14- برنامه ریزی برای تشویق و حمایت از دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان.

  15- نظارت بر فعالیتهای آموزشی تئوری و ارزشیابی دروس تئوری و کارآموزی / کارورزی

  16- اداره کلیه ی امور آموزشی دانشکده .

  17- تنظیم دستور جلسات شورای آموزشی دانشکده .

  18- نظارت بر حسن اجرایی برنامه ها و فعالیتهای آموزشی دانشکده و ارزیابی آن و ارائه گزارش لازم به رئیس دانشکده .


  شرح وظایف معاون پژوهشی:

  برگزاری جلسات شورای پژوهشی دانشکده

  · برگزاری جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده

  · شرکت در شورای پژوهشی دانشگاه

  · بررسی و ارزیابی ارتقاء اعضای هیات علمی

  · بررسی و ارزیابی ترفیع پایه سالیانه اعضای هیات علمی

  · ایجاد تسهیلات لازم جهت بهره گیری اعضای هیات علمی و دانشجویان از منابع اطلاعاتی

  · ارزشیابی فعالیتهای پژوهشی اعضای هیات علمی و تنظیم گزارش سالیانه

  · برنامه ریزی و اتخاذ سیاستهای مناسب در زمینه گسترش فعالیتهای پژوهشی دانشکده در راستای اولویتهای پژوهشی دانشگاه

  · اصلاح و تعدیل آئین نامه های پژوهشی دانشکده و ارائه راهکارهای مناسب به شورای پژوهشی دانشگاه

  · ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های دانشجویی

  · برگزاری کارگاه های پژوهشی بر اساس نیاز مخاطبین

  · ارزشیابی فعالیت های پژوهشی دانشکده


  عملکرد معاونت پژوهشی:

  بخشی از عملکردهای حوزه معاونت پژوهشی دانشکده پرستاری و مامایی بویه 
  - کمک به فعالیت های مختلف کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده

  - کمک به راه اندازی مجله علمی - پژوهشی توسعه پژوهش درپرستاری و مامایی

  - بررسی پرونده های مربوط به ارتقا و ترفیع پایه اعضای هیئت علمی دانشکده

  - نظم بخشیدن و بازبینی نحوه تدوین وارزشیابی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی

  - بازبینی فرایندهای اجرایی و اداری و فرایندهای پژوهشی دانشکده

  - خرید و تجهیز کردن امکانات کتابخانه از نظر انواع کتابهای انگلیسی و فارسی و دیگر وسایل

  - برگزاری سمینارهای کشوری سالیانه پرستار، ماما و پژوهش

  - پیگیری افزایش بودجه قرارداد طرح های تحقیقاتی در شورای پژوهشی دانشگاه و افزایش بودجه در این خصوص

  - تکمیل و به روز رسانی وب سایت دانشکده

  - نظم و ساماندهی به روند کارهای اداری و فعالیت های پژوهشی حوزه و زیرمجموعه های آن

  - ساماندهی و نظم به واحد IT دانشکده

  - تهیه و تجهیز سیستم های کامپیوتری و ضمائم آن و در اختیار قرار دادن به اعضای هیئت علمی و دانشجویان و دیگر واحدهای دانشکده

  - ساماندهی و نظم بخشی به واحد سمعی بصری

  - ارتقای سطح علمی- پژوهشی مجله دانشکده ، با کمک مسئولین دانشکده و مجله

  - به فرمت درآوردن دفاع پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و نهادینه کردن پایان نامه ها طبق مقررات آیین نامه وزارت متبوع.

  - نظم بخشیدن به پیش دفاع پایان نامه های دانشجویان

  - همکاری با کمیته تحقیات دانشحویی دانشکده جهت انحام فعالیت های پژوهشی دانشجویان و معرفی دانشجویان فعال و علاقه مند جهت شرکت در جشنواره ها و سمینارها

  - همکاری و کمک به سایر دانشکده ها در جهت بهینه کردن امورات پژوهشی

  - مرتب و منظم برقرار نمودن جلسات شورای پژوهشی و شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشی

  - تلاش در جهت ایجاد تسهیلات امورات مربوط به روند اجرای و ارتقاء کیفیت پایان نامه ها و طرح های تحقیقاتی ویژه اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده

  - ایجاد و افزایش طرح های تحقیقاتی غیرپایان نامه ای از طریق مرکز تحقیقات دانشجویی دانشکده و ارسال به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه

  - پیگیری و کمک در اخذ مجوز تاسیس دو مرکز تحقیقاتی پرستاری و مامایی


دفعات مشاهده: 2830 بار   |   دفعات چاپ: 202 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشکده پرستاری و مامائی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | School of Nursing & Midwifery

Designed & Developed by : Yektaweb