برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
کتابخانه::
واحد فناوری اطلاعات و آمار::
کمیته تحقیقات دانشجویی::
انجمن علمی دانشجویان::
امکانات و غیره::
لینکهای مفید::
فرم نظر سنجی گیرندگان خدمت اداری::
::
سمینار پرستار، ماما و پژوهش

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
نظر شما در مورد وب سایت دانشکده
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: اصول و فنون و مدیریت خدمات پرستاری : گروه آموزشی اصول و فنون و مدیریت خدمات پرستاری ::

  ردیف

  نام و نام خانوادگی

  مرتبه علمی

  تخصص

  1

  قنبر روحی

  مدیر گروه، مربی و عضو هیات علمی

  کارشناس ارشد

  Roohi_43@yahoo.com

  2

  حسین نصیری

  مربی و عضو هیات علمی

  کارشناس ارشد

 Hossien.nasiri39@yahoo.com

  3

  رضا زارعی سمنگان

  PHD


برای مشاهده طرح درس روی لینک کلیک کنید:

اصول و فنون و مدیریت پرستاری 


• برنامه هفتگی اساتید


شرح وظایف مدیر گروه :

  تشکیل بموقع و مستمر و اداره جلسات گروه و نظارت بر اجرای آئین نامه داخلی گروه .

  ارائه گزارش گروه به شورای آموزشی و انعکاس مصوبات شورا به گروه .

  پیگیری و نظارت کارهای محوله به هر یک از اعضاء گروه .

  ایجاد هماهنگی و تبادل نظر با گروههای آموزشی و سایر مراکز در رشته مربوطه و در صورت لزوم پیشنهاد تشکیل جلسات مشترک گروههای آموزشی از طریق شورای آموزشی و پژوهشی .

  تامین نیروی انسانی جهت دروس رشته مربوطه .

  ارائه برنامه درسی مدرسین به واحد آموزش جهت برنامه ریزی نیمسال بعد .

  آگاهی از طرح درس های مدرسین رشته مربوطه و نگهداری آنها در پرونده مربوط به فعالیتهای آموزشی گروه تا در صورت نیاز در جلسات گروه مورد استفاده یا بحث قرار گیرد .

  ایجاد هماهنگی لازم با استادان راهنما .

  طرح جزوه های تهیه شده توسط مدرسین گروه در گروه آموزشی مربوطه و ارائه آنها به شورای آموزشی و پژوهشی مرکز .

  ایجاد هماهنگی لازم برای ارزشیابی صحیح پایانی دروس مربوطه .

  همکاری باکمیته تخصصی برنامه ریزی رشته مربوطه در دفتر مدارس عالی در صورت نیاز

  ایجاد هماهنگی با واحد کتابخانه و تکنولوژی آموزشی جهت استفاده صحیح مدرسین و دانشجویان دروس مربوطه .

  شرکت در جلسات شورای آموزشی و پژوهشی مرکز .

درخواست تشویق یا تذکر به موقع مدرسین از شورای آموزشی و پژوهشی با ذکر دلیل .

دفعات مشاهده: 5262 بار   |   دفعات چاپ: 456 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر