نام و نام خانوادگی : زهره دزیانی
سمت : کارشناس مسئول نظارت
و کارشناس نظارت واعتباربخشی امور تصویربرداری
مدرک تحصیلی: کارشناس تکنولوژی پرتوشناسی
شماره تماس: ۳۱۹۳۲۹۱۹-۰۱۷
|
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها
(کارشناس مسئول نظارت) : |
- اجرایی نمودن برنامه عملیاتی اداره نظارت
-
نظارت بر اجرای برنامه های ابلاغی از وزارت متبوع
-
تجزیه ، تحلیل و بررسی مشکلات در جهت ارائه راهکار
-
ابلاغ بخشنامه های وزارتی و داخلی به واحدهای مربوطه
-
نظارت بر بازدید کارشناسان از مراکز درمانی (بیمارستان های دولتی و خصوصی)
-
نظارت بر بازدید کارشناسان از درمانگاههای خصوصی و دولتی
-
نظارت بر بازدید کارشناسان از مطب ها ، مراکز و موسسات تشخیصی درمانی (خصوصی و دولتی)
-
جمع بندی برنامه زمانبندی بازدیدها
-
برنامه ریزی جهت دوره های آموزشی
-
سایر امور محوله تحت نظر مسئول مربوطه
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها :
(کارشناس نظارت واعتباربخشی امور تصویربرداری) |
- نظارت برعملکرد پرسنل مراکز پرتوپزشکی کل استان اعم از خصوصی و دولتی
-
تهیه فرم ها وچک لیستهای مربوط به بازدیداز مراکز تصویربرداری تشخیصی ودرمانی به تفکیک نوع خدمت حسب نیاز
-
بروز رسانی آمار کلیه مراکز پرتوپزشکی استان
-
بررسی گزارشهای بازدید، رسیدگی به اشکالات ونواقص موجود در مراکز وپیگیریهای لازم تاحصول نتیجه مطلوب
-
بررسی شکایت مراجعین از مراکز پرتو پزشکی
-
همکاری و تعامل با سایر واحدهای مجموعه معاونت درمانوبازدیدهای مشترک با سایر همکاران واحد نظارت طبق هماهنگی با مقام مافوق
-
همکاری در برگزاری جلسات وکارگاههای اموزشی وپایش های گروهی کارشناسان نظارت حسب دستور مافوق
-
اموزش به همکاران نظارت بردرمان واحدهای محیطی تحت پوشش
-
اموزش سنجه های اعتباربخشی حوزه تصویربرداری وارسال نکات اموزشی به بیمارستانهای استان
-
شرکت درپایش های اعتباربخشی
-
تعاملات لازم با واحد صدور پروانه ها جهت ارائه گزارش وتاییدمکان مراکز کار با پرتو در مراحل اولیه جهت اخذ موافقت اصولی
-
اقدامات لازم جهت اخذ مجوز های نصب وکار با اشعه کلیه مراکز خصوصی ودولتی استان طی مراحل قانونی
-
مکاتبه با معاونت بهداشتی درخصوص تاییدنقشه وفضا ودزیمتری وصدورنامه جهت بارگزاری درسامانه اینترنتی سازمان انرژی اتمی
-
همکاری وشرکت درکمیسیون ماده ۲۰ قانون حفاظت جهت برقراری مزایای
-
راهنمایی کلیه مراجعین درخصوص اشنایی با فرایند اخذ یااصلاح یاتمدید مجوزهای قانونی
-
اعلام نظر درخصوص جذب وتعیین محل خدمتی ورسیدگی به امور پرسنل طرحی
-
بررسی وتعیین نیاز مراکز مربوطه به پرسنل پرتوکارو تامین نیازهای مذکور ازقبیل انتقال-جابجاییوتعیین محل خدمت با توجه به نیازهای مراکز تابعه ویا موارد درخواستی
-
اعلام کمبود تجهیزات تصویربرداری موردنیاز به واحد تجهیزات پزشکی ومسئولین ذیربط
-
بررسی میزان تجهیزات حفاظتی در بخش های تصویربرداری
-
همکاری درسایر امور حسب دستور مقام مافوق
|
|
نام و نام خانوادگی : فاطمه کوچکی
سمت : کارشناس مسئول اعتباربخشی
و نظارت بر امور متخصصین
مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری - کارشناس ارشد مدیریت
شماره تماس: ۳۱۹۳۲۹۳۴-۰۱۷ |
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها :
(کارشناس مسئول اعتباربخشی) |
- محوریت و مدیریت اجرای برنامه ارزیابی اعتبار بخشی نهایی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه
-
مدیریت اطلاعات بیمارستانهای تحت پوشش در سامانه الکترونیک اعتباربخشی وزارت متبوع توسط نماینده رسمی دانشگاه
-
بررسی و تائید سنجه غیر قابل ارزیابی بیمارستانهای تحت پوشش در مرحله ارزیابی داخلی
-
بررسی و تائید اعتراض های وارده بیمارستانهای تحت پوشش و ارسال آنها پس از تائید ستاد وزارت از طریق سامانه الکترونیک اعتباربخشی
-
پایش تمامی مراحل خود ارزیابی، ارزیابی داخلی و ارزیابی نهایی بیمارستانهای تحت پوشش از طریق سامانه الکترونیک اعتباربخشی
-
اجرای فرآیند های آموزشی استانداردهای اعتبار بخشی به مسئولین و کارشناسان بیمارستانهای تحت پوشش و معاونت درمان در غالب کارگاه و سمینار و....
-
پاسخگویی به ابهامات و سوالات بیمارستانهای تحت پوشش در مسیر پیاده سازی استاندارد ها و سنجه های اعتباربخشی
-
انجام بازدیدها وارزیابی های مستمر اعتباربخشی از بیمارستانهای تحت پوشش به منظور شناسایی نقاط قابل ارتقاء و کمک به بیمارستانها به منظور اجرای مناسب استانداردهای اعتباربخشی و اراِئه بازخورد به بیمارستانها جهت رفع نقاط قابل بهبود
-
حضور موثر و کارآمد کارشناس اداره اعتبار بخشی بعنوان نماینده رسمی اداره اعتباربخشی طی مراحل ارزیابی نهایی
-
تهیه گزارش های عملکردی و تجزیه و تحلیل کارنامه های اعتبار بخشی بیمارستانهای تحت پوشش به منظور ارائه گزارش به معاونت محترم درمان و تدوین برنامه های آموزشی اعتباربخشی
-
همکاری اداره اعتبار بخشی جهت اعزام ارزیابان کشوری دانشگاه به سایر دانشگاهها در صورت موافقت معاونت محترم درمان دانشگاه
-
حضور در جلسات اجرایی و آموزشی وزارت متبوع و معاونت درمان
-
بررسی و ارائه پیشنهادات در خصوص بازنگری استاندارهای اعتباربخشی و ارسال پیشنهادات کارشناسان بیمارستانها و کارشناسان اداره اعتباربخشی وزارت متبوع و پیگیری نتیجه
-
ارسال دستورالعملها و بخشنامه های مرتبط با اعتباربخشی وزارت متبوع و دانشگاه به بیمارستانهای تحت پوشش
-
تحویل اصل گواهینامه اعتباربخشی بیمارستان های تحت پوشش به نماینده رسمی بیمارستان های تحت پوشش
- بررسی وقایع ناخواسته (RCA) واقدام به موقع جهت درج فعالیتها در سامانه برنامه عملیاتی ادارات نظارت بر درمان دانشگاهها
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها :
(کارشناس نظارت بر امور متخصصین) |
- انجام نظارت های ادواری مشخص شده طبق برنامه ارائه شده
-
نظارت های موردی وبرحسب ضرورت برامورمحوله وحیطه عملکردی
-
ارائه گزارش های ماهیانه درخصوص وضعیت حیطه تحت نظارت (اجرائی شدن قوانین واستانداردها در حیطه متخصصین)
-
تهیه وتدوین آمارجامع وگسترده ازحیطه نظارت وبه روزنمودن آمارواطلاعات موجود در حیطه متخصصان
-
انعکاس وارسال دستورالعملها وضوابط نظارتی- درمانی واجرایی کشوری درخصوص مسائل درمانی به مراکزتابعه.
-
رسیدگی به شکایات ارجاعی در اسرع وقت وارائه نظریه کارشناسی به صورت مکتوب به ریاست اداره نظارت
-
تهیه لیست مشکلات موجودواولویت بندی مشکلات وحل مشکلات براساس اولویت بندی
-
ارائه دورنمای کلی ونیازسنجی درحیطه پزشکان متخصص و فوق تخصص
-
ارشاد و هدایت صحیح ارباب رجوع و پاسخ به مکاتبات
|
|
نام و نام خانوادگی : شیوا بنفشه
سمت : کارشناس امور توانبخشی
مدرک تحصیلی: کارشناس فیزیوتراپی
شماره تماس: ۳۱۹۳۲۹۳۲-۰۱۷ |
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها : |
- بازدید و نظارت از موسسات توانبخشی شامل( فیزیوتراپی و مراکز جامع توانبخشی پزشکی-مراکز ارتوپد فنی و موسسات ساخت و فروش عینک طبی)سطح شهر گرگان و پرکردن چک لیست های مربوطه
- بازدید و نظارت بر کلیه دفاتر کار توانبخشی( بینایی سنجی، شنوایی شناسی)
- جمع آوری اطلاعات و آمار موسسات( فیزیوتراپی-ارتوپد فنی و ساخت و فروش عینک طبی) و دفاتر کار( بینایی، شنوایی)توانبخشی و به روز رسانی اطلاعات آن ها
- تایید مکان اشخاص/ مکان/ تغییر ادرس مربوط به موسسات توانبخشی جهت اخذ و یا تمدید پروانه های قانوی در واحد صدور پروانه
- پاسخ گویی به استعلامات مربوط به نظام پزشکی در خصوص صدور/تمدید مجوز پروانه دفاتر بینایی سنجی و شنوایی شناسی در خصوص بهداشت، فضا و تجهیزات
- همکاری با واحد اعتبار بخشی در زمان اعتبار سنجی بیمارستان ها با توجه به سنجه ها ی مربوطه
- بررسی و ارایه نظر کارشناسی در مورد نیاز و نقل و انتقلات نیروی انسانی در حوزه توانبخشی
- بررسی گزارش بازدید و رسیدگی به شکایات و نواقص موجود در موسسات و دفاتر کار توانبخشی و پیگیری لازم تا حصول نتیجه
- همکاری با سایر واحد ها و شرکت در بازدید های گروهی با توجه به دستور مدیر نظارت
- شرکت در جلسات دورهای واحد نظارت
- تهیه گزارش های لازم و شرکت در کارگاههای آموزشی
- پاسخگوئی به ارباب رجوع در خصوص پیگیری نامه های صادره و وارده
- پاسخ گویی به مکاتبات اداری
- انجام و پیگیری سایر امور محوله
|
|
نام و نام خانوادگی : مژگان ابراهیمی
سمت : کارشناس نظارت و اعتباربخشی امور تصویربرداری
مدرک تحصیلی: کارشناس تکنولوژی پرتوشناسی - کارشناس ارشد مهندسی هسته ای
شماره تماس: ۳۲۴۷۰۰۵۹-۰۱۷ |
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها : |
- نظارت برعملکرد پرسنل مراکز پرتوپزشکی کل استان اعم از خصوصی و دولتی
- تهیه فرم ها وچک لیستهای مربوط به بازدیداز مراکز تصویربرداری تشخیصی ودرمانی به تفکیک نوع خدمت حسب نیاز
- بروز رسانی آمار کلیه مراکز پرتوپزشکی استان
- بررسی گزارشهای بازدید، رسیدگی به اشکالات ونواقص موجود در مراکز وپیگیریهای لازم تاحصول نتیجه مطلوب
- بررسی شکایت مراجعین از مراکز پرتو پزشکی
- همکاری و تعامل با سایر واحدهای مجموعه معاونت درمان وبازدیدهای مشترک با سایر همکاران واحد نظارت طبق هماهنگی با مقام مافوق
- همکاری در برگزاری جلسات وکارگاههای آموزشی وپایش های گروهی کارشناسان نظارت حسب دستور مافوق
- اموزش به همکاران نظارت بردرمان واحدهای محیطی تحت پوشش
- اموزش سنجه های اعتباربخشی حوزه تصویربرداری وارسال نکات آموزشی به بیمارستانهای استان
- شرکت درپایش های اعتباربخشی
- تعاملات لازم با واحد صدور پروانه ها جهت ارائه گزارش وتاییدمکان مراکز کار با پرتو در مراحل اولیه جهت اخذ موافقت اصولی
- اقدامات لازم جهت اخذ مجوز های نصب وکار با اشعه کلیه مراکز خصوصی ودولتی استان طی مراحل قانونی
- مکاتبه با معاونت بهداشتی درخصوص تاییدنقشه وفضا ودزیمتری وصدورنامه جهت بارگزاری درسامانه اینترنتی سازمان انرژی اتمی
- همکاری وشرکت درکمیسیون ماده ۲۰ قانون حفاظت جهت برقراری مزایای
- راهنمایی کلیه مراجعین درخصوص آشنایی با فرایند اخذ یااصلاح یاتمدید مجوزهای قانونی
- اعلام نظر درخصوص جذب وتعیین محل خدمتی ورسیدگی به امور پرسنل طرحی
- بررسی وتعیین نیاز مراکز مربوطه به پرسنل پرتوکارو تامین نیازهای مذکور ازقبیل انتقال-جابجایی وتعیین محل خدمت با توجه به نیازهای مراکز تابعه ویا موارد درخواستی
- اعلام کمبود تجهیزات تصویربرداری موردنیاز به واحد تجهیزات پزشکی ومسئولین ذیربط
- بررسی میزان تجهیزات حفاظتی در بخش های تصویربرداری
- پیگیری امور مربوط به برنامه عملیاتی اداره نظارت و اعتباربخشی
- اخذ آمار نظارت از کارشناسان نظارت بردرمان ستادی وکارشناسان نظارت بر درمان شهرستانها
-
جمع بندی امار نظارت ماهانه وثبت در سامانه نظارت دانشگاه
-
ثبت آمار نظارت در سامانه وزارت
-
ثبت برنامه عملیاتی اداره نظارت
-
جمع بندی مستندات بازدیدهای کلیه کارشناسان نظارت بردرمان ستاد ومحیط
-
تهیه پاورپوینت جمع بندی عملکرد درحوزه های نظارتی
- همکاری درسایر امور حسب دستور مقام مافوق
|
|
نام و نام خانوادگی : لیلا صالح فروزنده
سمت : کارشناس نظارت بر مطب پزشکان عمومی-درمانگاه های عمومی-مداخلات پزشکی
مدرک تحصیلی: کارشناس هوشبری
شماره تماس: ۳۲۴۷۰۰۵۹-۰۱۷ |
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها : |
- بازدید و نظارت از مطب پزشکان عمومی
- شناسایی و پایش مراکز غیر مجاز- مداخلات پزشکی
- صدور گواهی اشتغال جهت پزشکان عمومی
- پاسخ استعلام های واحد صدور پروانه ها
- پاسخ استعلام در خصوص برنامه پزشک خانواده
- پاسخ استعلام در خصوص معاینات سلامت شغلی از معاونت بهداشتی
- پاسخ استعلام در خصوص پرداخت محرومیت از مطب پزشکان
- پاسخگوئی به ارباب رجوع
- شرکت در کلیه جلسات مرتبط با واحد نظارت بر درمان
- همکاری در انجام نظارت های مشترک با سایر همکاران واحد نظارت بر درمان
- انجام سایر امور محوله ارجاعی از مقام مافوق
|
|
نام و نام خانوادگی : مهیا ولاجوزی
سمت : کارشناس نظارت بر درمان
مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری
شماره تماس: ۳۲۴۷۰۰۵۹-۰۱۷ |
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها : |
- بازدید از درمانگاه های عمومی و امور مربوطه
- بازدید مشترک با واحد صدور پروانه ها جهت تاسیس درمانگاه
- بازدید از دفاتر کار کاردرمانی و امور مربوطه
- بازدید از دفاتر کار گفتار درمانی و امور مربوطه
- پیگیری امور مربوط به دفترچه گواهی فوت
- پیگیری شکایات مربوط به حوزه نظارتی
|
|
نام و نام خانوادگی : محدثه کیانی
سمت : کارشناس کمیسیون ماده ۱۱ و قرارگاه نظارت استانی
مدرک تحصیلی: کارشناس مامایی
شماره تماس: ۳۲۴۷۰۰۵۹-۰۱۷ |
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها : |
- تشکیل پرونده شکایت واصله منضم به مدارک و مستندات و ارائه نظریه کارشناسی جهت طرح در کمیته کارشناسی کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه
- تحویل پرونده شکایت به دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه
- انجام امور مربوط به پرونده های کمیسیون ماده ۱۱ (بررسی سوابق، مدارک و مستندات پرونده و رفع مشکلات احتمالی ـ الصاق فرم کمیسیون ـ بازبینی مجدد پرونده ها توسط مسئول واحد)
- انجام مکاتبات مربوط به آراء صادره توسط کمیسیون ماده ۱۱ با مراجع قضائی
- ثبت پرونده های کمیسیون ماده ۱۱ در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
- تهیه و تنظیم و آمار و اطلاعات و ارائه گزارش عملکرد به مقامات مافوق
- پاسخگویی به استعلامات موسسات پزشکی در سامانه صدور پروانه ها
- پاسخگویی به ارباب رجوع
- تشکیل جلسات کمیته کارشناسی کمیسیون ماده ۱۱ و هماهنگی با واحدهای تخصصی و کارشناسان ذیربط
- پیگیری شکایات واصله
- اظهار نظر کارشناسی
- ثبت و تهیه بانک اطلاعاتی شکایات وارده به دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه
- کلیه امور مربوط به تشکیل قرارگاه نظارت سلامت استانی
|
|
نام و نام خانوادگی : فاطمه غفوری
سمت : کارشناس تغذیه
مدرک تحصیلی: کارشناس تغذیه
شماره تماس: ۰۱۷ |
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها : |
- نظارت دوره ای بر دفاتر کار تغذیه وتکمیل چک لیست مربوطه
- ارسال پس خوراند به مراکز دارای تخلف نظارتی وپیگیری موارد
- برنامه ریزی جهت انجام نظارت توسط کلیه ناظزین شبکه های شهرستانی
- همکاری در پایش مراکز غیرمجاز در امر تغذیه و مداخلات پزشکی
|
|
نام و نام خانوادگی : زینب نژادحسینی
سمت : کارشناس نظارت بر درمان
مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری
شماره تماس: ۳۲۴۷۰۰۵۹-۰۱۷ |
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها : |
- نظارت بر مطب پزشکان متخصص و فوق تخصص
- بررسی شکایات بیمارستانی
- نظارت بر امور متخصصین هیات علمی
- بررسی موضوع اضافه دریافتی توسط پزشکان
- بررسی حضور پزشکان هیئت علمی و با رابطه استخدامی در ساعات اداری در بخش خصوصی ( مطب یا بیمارستان خصوصی)
- سایر امور محوله از سوی مافوق
|
|
نام و نام خانوادگی : هادی خارکی
سمت : کارشناس نظارت بر درمان
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی و مدیریت
شماره تماس: ۳۲۴۷۰۰۵۹-۰۱۷ |
|
|
|
- رابط کارافرینی و اشتغال معاونت درمان
- کارشناس پاسخگویی به سامانه ۱۹۰
- انجام بازدید مشترک از مراکر غیرمجاز و همکاری در پایش های مراکز درمانی حسب دستور مافوق
- سایر امور محوله از سوی مافوق
|
|