پیام خود را بنویسید

سال 89 : عملکرد 89

  عملکرد معاونت آموزشی دانشگاه درسال 1389

اخذ مجوز تأسیس رشته زیست فناوری پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد در تاریخ 88.10.2و پذیرش دانشجو از نیمسال اول سال تحصیلی 90-89

اخذ مجوز تأسیس رشته ویروس شناسی در مقطع کارشناسی ارشد در تاریخ 89.1.16 و پذیرش دانشجو از نیمسال اول سال تحصیلی 90-89

اخذ مجوز تأسیس رشته دندانپزشکی در مقطع دکتری عمومی و پذیرش دانشجو از نیمسال اول سال تحصیلی 90-89.

اخذ مجوز تأسیس رشته پروتزهای دندانی در مقطع کارشناسی در تاریخ 88.6.7و پذیرش دانشجو از نیمسال اول سال تحصیلی 90-89.

اخذ مجوز رشته بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی پیوسته و پذیرش دانشجو از نیمسال اول سال تحصیلی 90-89.

• نصب نسخه جدید نرم افزار مدیریت آموزشی سما در دانشگاه.

ثبت نام آنلاین (اینترنتی) دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 90-89.

کسب رتبه یک در زمینه صحت ارسال فرم های فراغت از تحصیل در دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور. 

برپایی جشنواره شهید مطهری درون دانشگاهی جهت انتخاب فرایندهای برتر دانشگاهی.

شرکت دانشگاه در در جشنواره شهید مطهری اردیبهشت 89- تهران و برپایی غرفه از دستاوردهای معاونت آموزشی و EDC و ارائه فرایندهای برتر در قالب سخنرانی و پوستر و تقدیر از فرایندهای برتر دانشگاهی و انتخاب یک فرایند دانشگاه به عنوان فرایند برتر کشوری.

 شرکت دانشجویان در المپیاد سراسری دانشگاههای علوم پزشکی کشور در سه حیطه (بالینی- علوم پایه - مدیریت) در مرداد ماه 89- شیراز و کسب رتبه هفتم علوم پایه از بین 44 دانشگاه شرکت کننده.

 اتمام ارزیابی گروه آموزشی عفونی- اعصاب و روان و در حال انجام بودن ارزیابی گروه آموزشی قلب و عروق.

نصب و راه اندازی نرم افزار ارزشیابی پنج گانه تحت وب و پایلوت آن در دانشکده پرستاری و مامایی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 89-88

برگزاری برنامه های آموزش مداوم دانشگاه: 1 سمینار، 3 کنفرانس، 8 کارگاه و 7 برنامه مدون.

• تشکیل 5 کمیته تخصیص امتیاز جهت برنامه های اجرا شده در سال 1389.

تشکیل 5 کمیسیون ماده شش .

صدور 40 برگ گواهی 5 ساله جهت پزشکانیکه برای تمدید پروانه مطب خود 125 امتیاز آموزش مداوم را ارائه داده بودند.

برگزاری شورای آموزشی دانشگاه به تعداد 24 جلسه.

برگزاری شورای تحصیلات تکمیلی به تعداد 5 جلسه و 36 مصوبه .  

برگزاری کارگاه آموزشی استدلال بالینی برای اعضاء هیات علمی. 

برگزاری کارگاه آموزشی طراحی سوالات استدلال بالینی دانشجویان .

کارگاه نیاز سنجی آموزشی( با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز).

برگزاری کارگاه 2 روزه پزشکی مبتنی بر شواهد ( EBM ) ( با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز).

برگزاری کارگاه 3 روزه مهارتهای پایه اتاق عمل وسیمیولوژی زنان ( برای دستیاران زنان).

برگزاری کارگاه اصول پرونده نویسی و نقد مدارک پزشکی و آشنایی با اصول طبقه بندی بیماریها ( 10 ICD ) ( برای دستیاران زنان)

•  برگزاری کارگاهها به شرح ذیل برای دستیاران داخلی- اطفال- زنان به شرح ذیل:

•  کارگاه Word- Powerpoint

کارگاه آشنایی با بانکهای اطلاعاتی پزشکی و اینترنت

کارگاه روش تحقیق مقدماتی SPSS

کارگاه شیوه های نوین ارزشیابی

کارگاه اخلاق پزشکی در اطفال و زنان و داخلی و مقررات و قوانین پزشکی

کارگاه مقاله نویسی

انجام ارزشیابی اساتید و مربیان در دروس تئوری و بالینی و فرمهای چهارگانه .

برگزاری جلسات مشاوره طراحی آزمون به منظور آنالیز کمی و کیفی آزمون. 

مشارکت در طراحی آزمون ارتقاء دستیاری گروه اطفال سالهای 87-88-89.

حمایت دانشجویان استعدادهای درخشان برای شرکت در همایش ها و سمینارها.

اعزام دانشجویان استعدادهای درخشان به نشست های هم اندیشی وزارت بهداشت.

قبولی 2 نفر از دانشجویان عضو دفتر هدایت استعدادهای درخشان در مقاطع بالاتر با استفاده از تسهیلات پیش بینی شده.

قبولی چهار نفر از دانشجویان رشته پزشکی در دوره دستیاری در سال تحصیلی 89-88 و 90-89.

• معرفی دانشجویان استعدادهای درخشان به موسسات آموزشی زبان انگلیسی و اهداء بن خرید کتاب به دانشجویان در هر ترم تحصیلی.

تهیه و تدوین برنامه استراتژیک آموزش پاسخگو.

تهیه لاگ بوک های کارآموزی، کارورزی و دستیاری زنان- اطفال- داخلی.

•برگزاری آزمون Osce ، Dops ، Mini-CEX برای گروهای آموزشی داخلی- اطفال- زنان.

دفعات مشاهده: 4222 بار   |   دفعات چاپ: 462 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت آموزشی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

© 2024 All Rights Reserved | educational deputy

Designed & Developed by : IT