وبداوبداوبداوبداوبداوبداوبداوبدا

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

پایگاه اطلاع رسانی

طرح تحول نظام سلامت

AWT IMAGE

AWT IMAGE

ارتباط مستقیم با رییس دانشگاه

فرم ثبت نام همکاری با روابط عمومی

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

  AWT IMAGE 

  

دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
اخبار برگزیده
..
:: اخبار : 1690مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات تعرفه سلامت ::
AWT IMAGE
 

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه از راه اندازی مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات تعرفه سلامت 1690 خبر داد.

 

مهندس مقدم مدیر آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه گفت: با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و به منظور اجرای بسته نظارتی کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت ، تکریم جامعه پزشکی و تضمین حقوق بیماران سامانه 1690 در استان راه اندازی شد .

 

براساس ابلاغیه وزارت بهداشت هرگونه دریافتی بالاتر از سقف تعرفه خدمات سلامت ومصوب هیئت وزیران به هر طریقی از جمله قید خدمات ارائه نشده در صورت حساب بیمار، دریافت هرگونه وجه بدون ارائه رسید رسمی هرگونه دریافتی خارج از بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود بابت ارائه خدمات در این موسسات، عقد هرگونه قرارداد یا پرداخت بالاتر از تعرفه های مصوب هیئت وزیران توسط سازمان های بیمه گر پایه و تکمیلی و سایر نهادهای حمایتی و سایر سازمانهای دولتی و غیر دولتی خریدار خدمات سلامت و هرگونه تبانی مالی بین موسسات و مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت به ضرر گیرندگان خدمات تخلف محسوب می شود.

 

براساس اعلام وزارت بهداشت کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی علاوه بر روش های موجود، می‏توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی 1690 یا ثبت شکایت در سایت اینترنتی www.1690.ir شکایات خود را اعلام و کد رهگیری دریافت نمایند، شروع رسیدگی به شکایات از طریق دریافت اطلاعات از سامانه تلفنی یا اینترنتی و یا مراجعه شاکی و یا گزارش مراجع ذیصلاح خواهدبود، شکایات مزبور پس از دریافت از سوی مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات حداکثر ظرف دو روزکاری، ضمن اعلام موضوع به شاکی، جهت تکمیل مستندات و تهیه گزارش نظارتی به کمیته کارشناسی ستاد استانی ارجاع می شود و کمیته کارشناسی حداکثر ظرف 10 روز کاری پرونده را تکمیل و به دادسرای انتظامی نظام پزشکی شهرستان و کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی ارسال می نماید.

 

گفتنی است: مراجع رسیدگی شامل هیئت های انتظامی سازمان نظام پزشکی، کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی در امور درمانی و بهداشتی، هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت و هیئت های انتظامی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها تدابیر لازم را جهت رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های موضوع این دستورالعمل معمول خواهندداشت و پس از صدور رای علاوه بر طرق قانونی موجود از طریق سامانه هم به شاکی اطلاع رسانی می گردد.

 

 

 
دفعات مشاهده: 5539 بار   |   دفعات چاپ: 736 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کد امنیتی را در کادر بنویسید >
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
webda

پایگاه خبری وب دا دانشگاه علوم پزشکی گلستان