طراحی و اجرای کارگاه آموزشی مهارت بخیه زدن | |
تاریخ طراحی کارگاه | قبل ازشروع ترم تحصیلی |
هدف کلی کارگاه | آموزش دانشجویان مرحله فیزیوپاتولوژی درخصوص کسب مهارت بخیه زدن |
فرآیندهای قبل اجرای کارگاه | >دریافت تقویم آموزشی ازکارشناس آموزش >دریافت لیست اسامی دانشجویان جهت گروه بندی >تنظیم برنامه کارگاه ولیست گروه بندی شده دانشجویان >ارسال برنامه زمانبندی به گروه جهت معرفی مدرس >ارسال برنامه زمانبندی کارگاه به آموزش جهت اطلاع رسانی به دانشجویان >هماهنگی با مدرس مربوطه جهت اجرای کارگاه >درخواست لوازم مصرفی مورد نیاز( اعم از انواع نخ بخیه....) >آماده سازی و چیدمان مانکن ها ولوازم مصرفی کارگاه با توجه به تعداد دانشجویان >تهیه چک لیست ارزشیابی برنامه |
فرآیندها حین اجرای کارگاه | >جلسه توجیهی برای دانشجویان جهت مشارکت در کارگاه >حضور و غیاب دانشجویان >نظارت به استفاده بهینه از مانکن ها و لوازم و تجهیزات >دردسترس گذاردن لوازم و امکانات مورد نیاز درحین اجرای کارگاه |
فرآیندهابعد از اجرای کارگاه | >جمع آوری مستندات اجرای کارگاه >توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه فراگیران >توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه مدرسین >توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه کارشناسان >صدور گواهی تدریس برگزاری در کارگاه به گروه آموزشی >امحا لوازم غیر قابل مصرف و جداسازی لوازمی که مجددا قابل استفاده میباشند. >ارسال لیست حضور و غیاب دانشجویان به آموزش |
طراحی و اجرای کارگاه آموزش مهارت سونداژ | |
تاریخ طراحی کارگاه | قبل از شروع ترم تحصیلی |
هدف کلی کارگاه | آموزش دانشجویان مرحله فیزیوپاتولوژی درخصوص کسب مهارت سوندگذاری به تفکیک سوند ادراری وسوندمعده |
فرآیندهای قبل اجرای کارگاه | >دریافت تقویم آموزشی ازکارشناس آموزش >دریافت لیست اسامی دانشجویان جهت گروه بندی >تنظیم برنامه کارگاه ولیست گروه بندی شده دانشجویان >ارسال برنامه زمانبندی به گروه جهت معرفی مدرس >ارسال برنامه زمانبندی کارگاه به آموزش جهت اطلاع رسانی به دانشجویان >هماهنگی با مدرس مربوطه جهت اجرای کارگاه >درخواست لوازم مصرفی مورد نیاز( اعم از سوند فولی،سوندنلاتون....) >آماده سازی و چیدمان مانکن ها ولوازم مصرفی کارگاه با توجه به تعداد دانشجویان >تهیه چک لیست ارزشیابی برنامه |
فرآیندهای حین اجرای کارگاه | >جلسه توجیهی برای دانشجویان جهت مشارکت در کارگاه >حضور و غیاب دانشجویان >نظارت به استفاده بهینه از مانکنها و لوازم و تجهیزات >دردسترس گذاردن لوازم و امکانات مورد نیاز درحین اجرای کارگاه |
فرآیندهای بعد از اجرای کارگاه | >جمع آوری مستندات اجرای کارگاه >توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه فراگیران >توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه مدرسین >توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه کارشناسان >صدور گواهی تدریس برگزاری در کارگاه به گروه آموزشی >امحا لوازم غیر قابل مصرف و جداسازی لوازمی که مجددا قابل استفاده می باشند. >ارسال لیست حضور و غیاب دانشجویان به آموزش |
طراحی و اجرای کارگاه آموزش مهارت تزریقات | |
تاریخ طراحی کارگاه | قبل ازشروع ترم تحصیلی |
هدف کلی کارگاه | آموزش دانشجویان فیزیوپات درخصوص کسب مهارت تزریقات به تفکیک تزریقات وریدی،تزریقات عضلانی،تزریقات زیر جلدی و تزریقات داخل جلدی |
فرآیندها قبل اجرای کارگاه | >دریافت لیست اسامی دانشجویان جهت گروه بندی >دریافت تقویم آموزشی ازکارشناس آموزش >تنظیم برنامه کارگاه و لیست گروه بندی شده دانشجویان >ارسال برنامه زمانبندی به گروه جهت معرفی مدرس >ارسال برنامه زمانبندی کارگاه به آموزش جهت اطلاع رسانی به دانشجویان >هماهنگی با مدرس مربوطه جهت اجرای کارگاه >درخواست لوازم مصرفی مورد نیاز( اعم از سرنگ،ویال تزریقی،سرم....) >آماده سازی و چیدمان مانکن ها ولوازم مصرفی کارگاه با توجه به تعداد دانشجویان >تهیه چک لیست ارزشیابی برنامه |
فرآیندها حین اجرای کارگاه | >جلسه توجیهی برای دانشجویان جهت مشارکت در کارگاه >حضور و غیاب دانشجویان >نظارت به استفاده بهینه از مانکنها و لوازم و تجهیزات >دردسترس گذاردن لوازم و امکانات مورد نیاز درحین اجرای کارگاه |
فرآیندها بعد از اجرای کارگاه | >جمع آوری مستندات اجرای کارگاه >توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه فراگیران >توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه مدرسین >توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه کارشناسان >صدور گواهی تدریس برگزاری در کارگاه به گروه آموزشی >امحا لوازم غیر قابل مصرف و جداسازی لوازمی که مجددا قابل استفاده میباشند. >ارسال لیست حضور و غیاب دانشجویان به آموزش |