در ابتدای جلسه اجرای مصوبات گروه مدیریت اردیبهشت مـاه مورد بررسی قرار گرفت،سپس گزارش همکاران بر اساس مصوبات گروه مدیریت ارائه گردید . مقرر گردید پیرو موارد مطروحه مصوبات جلسه مورد پیگیری قرار گیرد . همچنین سرویس وسایل سرمایشی در فصل سرما برآورد و پیگیری گردد .
ارسال لیست کامل تعمیرات مورد نیاز مراکز به مدیریت ، برگزاری جلسه آموزشی مجدد در خصوص نحوه استفاده از اتوکلاو ،مکاتبه با مراکز در خصوص لزوم نظارت پرسنل مرتبط در استفاده از اتوکلاو، لزوم پیگیری در خصوص ارائه فیش از سوی واحد تعرفه (در روزهایی که به علت قطع سامانه صدور فیش انجام نشده است )، ثبت کد ملی در ابلاغ همکاران ( به منظور امکان اعمال تغییرات در نام کابری و ... از سوی واحد it ) ، لزوم اعلام اخذ امتیاز خط تلفن های جدید در واحد های بهداشتی تحت پوشش ، پیگیری جهت تحویل و جابه جایی سیستم مازاد واحد مدارس ، مشخص شدن برنامه ثابت جهت استفاده از وسیله نقلیه توسط واحد IT، آموزش و نظارت جهت انجام فلوراید تراپی از سوی مراقبین سلامت در زمان سنجش نوآموزان ، پیگیری واحد it به منظور سوئیچ پرینتر واحد بیماریها ، اعلام نظرات از سوی واحدها در خصوص سرفصل های آموزشی تیم سلامت ، پیگیری تعویض کنتور و دریافت هزینه های کنتورتعویض شده (به علت یخ زدگی) به جهت سهل انگاری همکاران درنگاهداشت و کسر ازمزایا،تعیین سقف جهت قبوض انشعابات در واحدهای بهداشتی تحت پوشش از مصوبات این جلسه بود.