پیام خود را بنویسید

اخبار : مراسم بزرگداشت روز جهانی بهداشت در مرکز بهداشت شهرستان آق قلا

 | تاریخ ارسال: 1404/1/19 | 
مراسم بزرگداشت روز جهانی بهداشت در مرکز بهداشت شهرستان آق قلا برگزار شد،  این مراسم با حضور کارکنان بهداشت عمومی کل شهرستان برگزار گردید، ابتدا دکتر اسماعیلی رئیس مرکز بهداشت شهرستان ضمن خوشامدگویی و تبریک این روز، از زحمات همکاران تشکر کردند، سپس مسابقات ورزشی بین کارکنان برگزار شد،در ادامه،همکاران به گفتگو و تبادل نظر و بیان تجربیات خود پرداختند. و در پایان، جوایزی به پیشکسوتان و برندگان مسابقات ورزشی اهدا شد.  در انتها کارکنان ابراز خوشحالی کرده و از دکتر اسماعیلی بابت این مراسم تشکر کردند.

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 893 بار   |   دفعات چاپ: 249 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7451 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 2 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 1888 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 21127802 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 152646 بازدید