پیام خود را بنویسید

اخبار : عیادت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان از همکار پرتلاش دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1403/10/19 | 

دکتر محسن ابراهیمی سرپرست دانشگاه در اقدامی ارزشمند با حضور در منزل مهرنوش نیک سیر کارشناس حوزه بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه از ایشان عیادت کرده و روند درمانشان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و برای ایشان آرزوی صحت و سلامتی را از درگاه ایزد منان خواستار شد.

گفتنی است در این محفل صمیمانه دکتر بدخشان سرپرست معاونت درمان،  سمیه مشمولی مشاور امور بانوان و خانواده سرپرست دانشگاه و حسن فرید سرپرست روابط عمومی دانشگاه نیز حضور داشتند، از تلاش‌های صادقانه و خدمات ارزنده نیک سیر در حوزه بیماری‌های خاص دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.


مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 589 بار   |   دفعات چاپ: 66 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7451 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 1 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 3202 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 21119719 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 70792 بازدید