پیام خود را بنویسید

اخبار : دکتر فاطمه تاش شمس آبادی به عنوان سرپرست دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه منصوب شد

 | تاریخ ارسال: 1403/9/24 | 

دکتر محسن ابراهیمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان طی حکمی دکتر فاطمه تاش شمس آبادی را به ‏عنوان «سرپرست دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه» منصوب کرد.‏



مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 691 بار   |   دفعات چاپ: 70 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7451 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 2 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 2670 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 21119177 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 155787 بازدید