اخبار : جلسه هماهنگی لازم جهت حضور تیم ارزیاب کشوری برگزار شد
| تاریخ ارسال: 1403/9/18 |
جلسه برنامه ریزی و هماهنگی های لازم قبل از حضور تیم ارزیاب کشوری به منظور اعتبار بخشی مراکز آموزشی درمانی صیاد شیرازی ، ۵ آذر و طالقانی در تاریخ های ۲۴ لغایت ۲۷ آذر ماه در دفتر معاون محترم آموزشی با حضور مدیر محترم مرکز مطالعات ، روسای مراکز درمانی ، معاونین و مسئولین محترم دفاتر توسعه مرکز پیشگفت تشکیل گردید . در این جلسه دکتر امیرخانلو معاون محترم آموزشی تاکید بسیار زیاد برهمکاری کلیه بخشهای مراکز درمانی ، آماده سازی و مستندات بروز رسانی سایت در زمان باقیمانده تا حضور تیم ارزیاب داشتند.