پیام خود را بنویسید

اخبار : دیدار سرپرست دانشگاه با ناخدا خسروی فرمانده نیروی دریایی ارتش مستقر در استان گلستان

 | تاریخ ارسال: 1403/8/14 | 
در دیدار صمیمانه دکتر محسن ابراهیمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان، با ناخدا ‏خسروی، فرمانده نیروی دریایی ارتش مستقر در استان گلستان، بر اهمیت همکاری دو جانبه در راستای ارتقای سطح ‏سلامت و ارائه خدمات بهتر به مردم استان تاکید شد.‏
دکتر ابراهیمی با قدردانی از همکاری نیروی دریایی ارتش، بر اهمیت همکاری دو جانبه در راستای تحقق اهداف نظام ‏سلامت و ارتقای سطح بهداشت و درمان استان تاکید کرد. وی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه علوم ‏پزشکی برای ارائه خدمات بهتر به مردم استان و ارتقای سطح علمی و پژوهشی در این حوزه تاکید نمود.‏
ناخدا خسروی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، بر آمادگی نیروی دریایی ارتش برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی ‏گلستان در راستای ارتقای سلامت مردم استان تاکید کرد. وی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی ‏دانشگاه در جهت ارتقای سطح سلامت پرسنل نیروی دریایی تاکید نمود.‏
در این دیدار، توسعه زیرساخت‌های بهداشتی، آموزش پرسنل، توجه به سلامت دریانوردان و انجام پژوهش‌های مشترک ‏مورد توافق قرار گرفت.‏



 

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 1318 بار   |   دفعات چاپ: 174 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7451 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 1 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 2447 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 21129736 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 152395 بازدید