پیام خود را بنویسید

اخبار : نشست مدیر شبکه گمیشان با کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان

 | تاریخ ارسال: 1402/3/31 | 
دکتر ایری مدیر شبکه بهداشت و درمان گمیشان  کسب رتبه نخست توسط آزمایشگاه مرکز بهداشت گمیشان در ارزیابی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه طبی در سطح آزمایشگاههای مراکز بهداشت تابعه استان گلستان را  به کارکنان آزمایشگاه شهرستان تبریک گفت . همچنین در این دیدار ، دکتر ایری ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل آزمایشگاه ، برحضور منظم کارکنان در محل کار ، برگزاری کلاسهای بازآموزی در راستای توانمد سازی پرسنل  و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع تاکید نمود .



 

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 422 بار   |   دفعات چاپ: 81 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7451 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 2098 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 21122405 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 156401 بازدید