پیام خود را بنویسید

اخبار : نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در شهرستان گرگان برپا شد

 | تاریخ ارسال: 1399/7/1 | 

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در شهرستان گرگان برپا شد

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس

با فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، غرفه دانشگاه علوم پزشکی گلستان در محل نمایشگاه "اقتدار۴۰" دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت استان گلستان در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپا شد

همزمان با نخستین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس با عنوان "اقتدار چهل" صبح امروز دوشنبه مورخ ۳۱ شهریورماه با حضور استاندار، جمعی از مسوولان دستگاه ها و نهادها، ایثارگران و خانواده معظم شهدا در گرگان افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۲۳ غرفه شامل بخشی از دستاوردهای چهل ساله جهاد کشاورزی، بسیج، سپاه نینوا، نیروی انتظامی، مرزبانی، بنیاد شهید، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نمایش درآمده است.

نمایش نقش کادر بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس و مقابله با کرونا، تصاویر شهدای عرصه سلامت استان، توزیع پمفلت هایی پیرامون پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه ها مقابله با کرونا و تب سنجی از بازدیدکنندگان در بدو ورود به نمایشگاه از جمله فعالیت های غرفه نمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی گلستان است.

آیین‌های گرامی داشت هفته دفاع مقدس هر سال از ۳۱ شهریورماه و همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال ۱۳۵۹ در نقاط مختلف کشور آغاز می‌شود.

مطابق داده های دستگاه های مرتبط درگلستان، نزدیک به ۳۳ هزار رزمنده از استان گلستان در جنگ تحمیلی شرکت داشتند و نیز این استان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حدود چهار هزار شهید تقدیم کرده و افزون بر این ۱۳ هزار جانباز و هزار و ۱۷۸ آزاده دارد.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 335 بار   |   دفعات چاپ: 58 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.