پیام خود را بنویسید

صفحه اصلی : جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان کلاله برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1399/4/14 | 
جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان کلاله برگزار شد.
دکتر مهیار کلوی مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله در گفتگویی اعلام کرد:با توجه به شیوع زیاد کرونا و قرمز شدن وضعیت در شهرستان لازم است که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم .
دکتر کلوی در جلسه بررسی وضعیت قرمز کرونا در شهرستان – رعایت پروتکل های بهداشتی – همکاری واحد های مرکز بهداشت ، بیمارستان و اورژانس ۱۱۵ برای مقابله با کرونا نکات مهمی را بیان کرد.
وی افزود : در شهرستان کلاله افزایش موارد بستری بخاطر عدم رعایت توصیه های بهداشتی و افزایش مراسم عروسی و  ...  صورت گرفته است.
دکتر مهیار کلوی موارد مصوب شده در جلسه چنین اعلام کرد:
مقرر گردید تا نسخه ششم کروناویروس دوباره برای کلیه پرسنل درگیر برنامه  یادآوری گردد. همچنین مقرر گردید تا جلسه ای با حضور کلیه پزشکان شاغل در دو گروه برگزار و دستورالعمل های کروناویروس مرور گردد.
مقرر گردید تا ریاست محترم شبکه درخصوص تامین اقلام حفاظت فردی مورد نیاز پرسنل مرکز بهداشت، اورژانس و بیمارستان هماهنگی دوباره با مسئولین استانی داشته باشد.
مقرر گردید تا در سردر مرکز بهداشت بنری با عنوان استفاده اجباری از ماسک برای مراجعه کنندگان جهت دریافت خدمات نصب گردد.
مقرر گردید تا نمونه گیری از موارد سرپایی کروناویروس طبق پروتکل ارسالی از طریق معاونت محترم بهداشتی دانشگاه انجام گردد. همچنین مقرر گردید تا هیچ نمونه سرپایی در بیمارستان شهرستان انجام نگیرد.
مقرر گردید تا با هماهنگی با فرمانداری شهرستان، نحوه اجرای پروتکل های کروناویروس در سطح ادارات شهرستان بررسی گردد.
مقرر گردید تا اطلاع رسانی کروناویروس در روستاها از طریق بلندگوی مساجد و در شهرها از طریق وسیله نقلیه و گشت در شهر انجام گردد.


دفعات مشاهده: 820 بار   |   دفعات چاپ: 89 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | kalaleh

Designed & Developed by : Yektaweb