پیام خود را بنویسید

اخبار : مراسم جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 | تاریخ ارسال: 1398/11/25 | 

مراسم جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد

مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

مراسم جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور برگزار گردید.

 مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر، با حضور جمعی از مسئولین، کارکنان و دانشجویان، امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه سال جاری در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده پزشکی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر مهدی صادقی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب  از نقش دانشجویان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی سخن گفت

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب و نقشه راه ایشان در پنجمین دهه انقلاب، به حضور جوانان و به دست گرفتن مدیریت آینده کشور توسط جوانان با توجه به بیانیه راه گشای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تأکید کرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در بخش دیگر از سخنان خود، بیداری، حق طلبی و خودباوری را از ثمرات این انقلاب بر شمرد و ادامه داد: دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی در چهار دهه گذشته در حوزه های مختلف از جمله امنیت، پیشرفت های غرور آفرین علمی، اقتصادی و عمرانی بر کسی پوشیده نیست.

سرهنگ کریمی جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان، در این مراسم با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به حضور پرشور ملت عزیز ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن و گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف از جمله ارتقاء علمی و فناوری و رشد سریع در علوم گوناگون مخصوصا نظامی اشاره نمود.

وی در آستانه چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: پرچم سردار سلیمانی به دست شاگردان او برافراشته خواهد ماند.

سرهنگ کریمی گفت: سردار قاسم سلیمانی یک شخصیت جهانی بود و مستضعفان جهان او را دوست داشتند، نتیجه شهادت وی نابودی اسرائیل است.

وی افزود:  حضرت امیر علیه السلام عدم تبعیت از ولی را سبب و زمینه‌ساز نابسامانی در امور بیان کرده‌اند. عشق و ارادت سلیمانی عزیز به ولی امر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آنچنان بود که شبیه آن را در علاقه بی‌حد جناب مالک اشتر به امیرالمونین(ع) شنیده بودیم.

جانشین بسیج جامعه پزشکی ادامه داد: حاکم جز با همت ورزیدن و یاری خواستن از خداوند، از عهده تکلیفی که خدا بر دوش او گذاشته است برنمی‌آید. چنین همت و اراده‌ای است که می‌تواند سبب‌ساز جرأت برای انجام کارهای سخت و سترگ، عزمی راسخ برای مبارزه همه‌جانبه با دشمن، ایجاد ‌انگیزه مضاعف در یاران و همراهان و ابتکار عمل بالا در مواجهه با دشمن شود. این همه آن چیزی بود که یکجا در وجود سپهبد شهید انقلاب وجود داشت و در بسیاری از جبهه‌ها، نبردهای غیرممکن را ممکن و پیروزی‌های دور از دسترس را دست یافتنی می‌کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین زارعی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی که انسان، تاریک ترین دوره های زندگی دینی و معرفتی را تجربه می کرد به رهبری حضرت امام خمینی «ره» و همراهی مردم بوقوع پیوست و در ادامه مسیر به رهبری مقام معظم رهبری «دامت برکاته» وارد پنجمین دهه پر برکت خود شده و همچنان با قوت زنده هست و با ظرفیتهای عظیمی که در اختیار دارد توانایی حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی تحقق حکومت مهدوی را دارد.

وی افزود: پس از چهل و یک سال گام های انقلاب استوارتر شده و صف آرایی های دشمنان در حال فروپاشی قرار گرفته و اینک بر همه مسئولین و مردم است که به نصرت الهی شتافته تا نصرت الهی همراه مان گشته و گام دوم انقلاب به سرمنزل مقصود رهنمون گردد.

حجت الاسلام والمسلمین زارعی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر روز شاهد پیشرفت های روزافزون و توسعه کشور سر افراز ایران در زمینه های مختلف هستیم که این اتفاق مهم شاید در تاریخ بی نظیر باشد که کشوری مستقل و بدون اتکاء به ابر قدرت های جهانی بتواند راه های پیشرفت و توسعه را به تنهایی طی کند.

در ادامه مراسم گروه سرود اهوراییان به اجرای سرود با موضوع انقلاب اسلامی پرداخت و برنامه با پخش کلیپ و برگزاری مسابقه و اهداء جوائز به نفرات برتر به پایان رسید.





















 




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 841 بار   |   دفعات چاپ: 87 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.