اموردانشجویان شاهدوایثارگر : تقدیر از 4 دانشجوی شاهدوایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گلستان

 | تاریخ ارسال: 1398/10/9 | 
در سطح کلان منطقه یک آموزش عالی کشور​
 تقدیر از 4 دانشجوی برتر شاهدوایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گلستان 
 
در آئین تقدیر از دانشجویان برتر شاهد وایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایش آموزش عالی بخش سلامت کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد از 4 دانشجوی شاهدوایثارگر برتر دانشگاه علوم پزشکی گلستان تقدیر شد.

در آیین تقدیر از دانشجویان برتر مرحله منطقه ای جشنواره ملی علمی آموزشی ایثار که در تاریخ 8 دیماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و باحضور دکتر سیدعلی حسینی سرپرست اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت برگزار شد، از 15 دانشجوی برتر شاهد و ایثارگر در سطح کلان منطقه تقدیر شد.


دکتر حسینی در این مراسم ضمن تقدیر از مدیران و اساتید مشاور ستادهای شاهدوایثار دانشگاههای علوم پزشکی گیلان، بابل، مازندران، گلستان، شاهرو و سمنان گفت : با توجه به مسئولیتی که ستادهای دانشگاهی در حوزه شاهد و ایثار گر دارند وظیفه سنگینی جهت برنامه ریزی و ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی برای این عزیزان دارند زیرا خود را مدیون شهدا و ایثارگران می دانیم و وظیفه ما است که این قشر را تکریم و گرامی بداریم. ایشان همچنین خواستار توجه ویژه به دانشجویان جدید الورود شدند. 
رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت با بیان اینکه سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهدوایثارگر در سال جاری در یک ساختار نظام مند قرار گرفته است  به گذراندن برخی از واحد های ترم تابستان در قالب دانشگاه علوم پزشکی مجازی اشاره کرد و افزود :  تمام تلاش وزارت بهداشت و درمان فراهم نمودن بسترهای  لازم در حوزه های فناوری و پژوهشی برای دانشجویان است و برگزاری جشنواره ملی ایثار تدبیری است که بنیاد شهید در حوزه آموزشی، علمی و تحصیلی فرزندان شاهد طراحی کرده و وزارت بهداشت، وزارت علوم و آموزش و پرورش که متولی آموزش کشور هستند این جشنواره را اجرا می کنند .
وی در پایان سخنان خود از معاونین آموزشی و مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاهها خواست تا  برنامه ریزی های لازم جهت هدایت تحصیلی و توانمند سازی علمی و پژوهشی دانشجویان شاهد و ایثارگر را  انجام داده  و حمایت های لازم را در این خصوص در دستور کار خود قراردهند.

گفتنی است در این مراسم 15 دانشجوی برتر شاهدوایثارگر دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایش آموزش عالی بخش سلامت کشور مورد تقدیرقرارگرفتند. از این تعداد 4 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و علوم آزمایشگاهی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان این مراسم نیز نشست سرپرست اداره کل شاهدوایثارگر وزارت با  مدیران ستادهای های شاهدوایثارگر و تعدادی از اساتیدمشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد و پیشنهادات دانشگاهها با موضوعات مختلف مطرح گردید.



 

دفعات مشاهده: 1001 بار   |   دفعات چاپ: 182 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA