پیام خود را بنویسید

جشن روز بهورز در آق قلا برگزارشد.

 | تاریخ ارسال: 1398/6/6 | نویسنده: مهین فنائی | 
  مراسم جشن گرامیداشت روز بهورز و تجلیل از زحمات بهورزان روستاهای شهرستان آق قلا با حضور هزارجریبی نماینده گرگان وآق قلا، توماج فرماندار، مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان، کرباسی مدیر امور بهورزی معاونت بهداشتی  و بهورزان منطقه در سالن همایش آلتین صحرای شهر آق قلا برگزار گردید.

دکتر ایگدری مدیریت شبکه بهداشت ودرمان آق قلا ضمن تبریک فرارسیدن دوازدهم شهریور و روز بهورز، بهورزان را یکی از ارکان اصلی شبکه بهداشتی کشور نامیدند و از مؤثرترین نیروها در ارتقای سلامت که فعالیتهای آنها درتامین حفظ وارتقای سلامت نقشی حیاتی دارند. وی گفت : باتوجه به سیل اخیر این شهرستان جا دارد اززحمات خالصانه و بی شائبه این عزیزان درکمک به مردم سیل زده و پیشگیری از بیماریهای واگیرتشکر کردند و از بهورزان درخصوص طرح فشارخون که زحمات زیادی داشته و درپیشبرد این طرح در راستای اهداف برنامه وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند قدردانی نمودند
توماج فرماندار شهرستان آق قلا در ابتدای سخنان،یاد و خاطره شهیدان"رجائی و باهنر"را گرامی داشت و فرا رسیدن هفته دولت و همچنین دوازدهم شهریور و روز بهورز را به تلاشگران حوزه سلامت شهرستان تبریک گفت. وی در حوزه بهداشت و درمان جامعه،بهورزان را سربازان گمنام عرصه سلامت"خواند و از تلاشهای ارزنده این عزیزان در زمان سیلاب اخیر گلستان قدردانی نمود و گفت:بهورزان،خدمتگذاران حوزه سلامت جامعه و انسان هایی پاکی هستند که با شوق و ذوق به روستائیان بصورت شبانه روز خدمت می کنند.
هزارجربی  نماینده مردم گرگان و آق قلا از پیگیری مشکلات بهورزان و سختی کارآنان مطالبی را عنوان نمودند و درادامه کرباسی مدیراموربهورزی معاونت بهداشتی ضمن عرض  تبریک به مناسبت روز بهورز و بیان نقش و جایگاه بهورزان در نظام سلامت اظهار نمودند که  در جهت رفع مشکلات و وصول مطالبات بهورزان اقدامات مقتضی در دست انجام است و از جذب نیرو به بهورزان خبرداد.
درپایان این مراسم دکتر ایگدری به همراه مسئولین حاضر از زحمات بهورزان نمونه شهرستان آق قلا با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل کرد.















 


کلیدواژه ها: برگزاری جشن روز بهورز در آق قلا - روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان آق قلا |

دفعات مشاهده: 273 بار   |   دفعات چاپ: 69 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

© 2019 All Rights Reserved | aghala                                                                                       کلیه جقوق  این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت ودرمان آق  قلا می باشد