اموردانشجویان شاهدوایثارگر : ترم تابستانی98

 | تاریخ ارسال: 1398/4/29 | 
قابل توجه دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی متقاضی ترم تابستانی
مرحله علوم پایه


1398/04/29
  به اطلاع دانشجویان متقاضی شرکت در برنامه آموزشی ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی می رساند که سامانه ثبت نام و انتخاب واحد دروس تا پایان وقت اداری 30 تیر ماه 1398 جهت انجام حذف و اضافه و یا ویرایش دروس در دسترس می باشد.خواهشمند است در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش دروس انتخابی خود در سامانه اقدام فرمایید.
1398/04/22
به اطلاع دانشجویان شاهدوایثارگر مرحله علوم پایه در رشته های پزشکی و دندانپزشکی می رساند ترم تابستانی 98 با ارائه تعدادی از واحدهای اختصاصی  با در دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می گردد. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به آدرس  http://vums.ac.ir مراجعه نمایند.



توجه:
         1- دانشجویان شاهدوایثارگر(
شخص ایثارگر شامل: (۱) رزمندگان با حداقل 6 ماه متوالی یا 9 ماه متناوب سابقه حضور داوطلبانه در جبهه (۲)جانبازان 25% و بالاتر(۳) جانبازان با حداقل15% جانبازی و 3 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه (۴) آزادگان با حداقل 6 ماه سابقه اسارت و وابستگان ایثارگران شامل: (۵) همسر و فرزند شهید و جاویدالاثر (۶) همسر و فرزند آزاده (۷) همسر و فرزندجانباز 25% و بالاتر) جهت دریافت معرفینامه ثبت نام شخصاً به ستادشاهدوایثارگر دانشگاه مراجعه نمایند.
         2- فرم انتخاب واحد را از از این جا دریافت نمایید دریافت نمایید.
         3- جهت آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت و مشاهده واحدهای ارائه شده
این جا را کلیک کنید



دفعات مشاهده: 959 بار   |   دفعات چاپ: 192 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA