پیام خود را بنویسید

اخبار : جلسه هم اندیشی اعضای ستاد اقامه نماز دانشگاه با دبیران و رابطین اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر

 | تاریخ ارسال: 1398/3/28 | 

جلسه هم اندیشی اعضای ستاد اقامه نماز دانشگاه با دبیران و رابطین اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر واحدهای تابعه دانشگاه برگزار شد

جلسه شورای اقامه نماز

اولین جلسه هم اندیشی اعضای ستاد اقامه نماز دانشگاه در سال ۱۳۹۸ با حضور مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری، معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه و نماینده ستاد اقامه نماز استان و دبیران و رابطین شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر واحدهای تابعه دانشگاه تشکیل شد.

 این جلسه که روز یکشنبه مورخ ۲۶خردادماه در سالن جلسات معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دکتر مهدی صادقی، ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه، با اشاره به آیاتی چند از کلام الله مجید به توضیح فواید و آثار نماز اول وقت پرداخت

در ادامه، دبیراقامه نماز دانشگاه حجت الاسلام حسینی کوهستانی، ضمن بیان ضرورت تشکیل جلساتی از این قبیل، از دبیران و رابطین اقامه نماز واحدهای تابعه جهت حضور در این جلسه قدردانی نمود.

وی همچنین به برخی شیوه های موثر در ترویج فرهنگ نماز و دعوت افراد به نماز جماعت اشاره نمود و این امر را به عنوان یکی از وظایف مهم رابطین اقامه نمازمعرفی کرد.

 در ادامه، نماینده دبیر ستاد اقامه نماز استان گلستان، آقای بابایی ضمن قرائت پیام مقام معظم رهبری درباره ضرورت عملکرد صحیح دستگاه های اجرایی در انجام فریضه الهی نماز بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی مربوط به قرائت صحیح نماز تاکید کرد.

وی همچنین به توضیح نحوه بارگزاری مستندات مربوط به اقامه نماز در سامانه سجاده پرداخت و به سوالات رابطین در این باره پاسخ داد.

 در پایان رابطین نماز واحدهای تابعه به بیان مسائل و مشکلات موجود در رابطه با نمازخانه های شبکه های بهداشت و مراکز درمانی مربوطه پرداختند.

   




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 698 بار   |   دفعات چاپ: 81 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.