پیام خود را بنویسید

صفحه اصلی : هفتمین جلسه شورای پژوهشی واحد HSR شرق استان گلستان در کلاله برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1398/3/25 | 
هفتمین جلسه شورای پژوهشی واحد HSR شرق استان گلستان با حضور اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، پژوهشگران و اعضای شورای پژوهشی واحد HSR شرق استان، در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله، برگزار شد.
 در ابتدای جلسه، دکتر امید مظفری سرپرست واحد HSR شرق استان و مدیر اطلاع‌رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه، بابت تقبل میزبانی شبکه بهداشت و درمان کلاله جهت برگزاری شورای پژوهشی واحد HSR شرق تشکر نموده و حمایت واحد HSR شرق استان را به جهت توانمندسازی محققین اعلام نمودند.
در ادامه عابد نوری دبیر HSR شرق استان ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به اعضای محترم شورای پژوهشی، خلاصه‌ای از عملکرد واحد HSR ارائه نموده و نیز بیان داشتند از زمان راه‌اندازی واحد HSR شرق استان در مهر ماه 97، تعداد 33 طرح تحقیقاتی از شبکه‌های بهداشت و درمان ارسال گردیده است که با پیگیری‌های مداوم، روند تصویب طرح‌ها بهبود پیدا کرده است.
در ادامه 5 طرح تحقیقاتی و 3 گزارش نهایی ارسالی از شبکه‌های بهداشت و درمان شرق استان بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت و اعضای جلسه پیشنهادات خود را ارائه نمودند. در پایان جلسه سه طرح تحقیقاتی با انجام اصلاحات شورا مصوب گردید و 2 طرح دیگر، جهت مشاوره برای داور معین ارسال شد.
در ادامه جلسه دکتر مهیار کلوی مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله، ضمن خوشامدگویی به اعضای شورای پژوهشی، آمادگی و حمایت کامل خود را در راستای اجرای طرح‌های تحقیقاتی کاربردی در نظام سلامت در شهرستان کلاله اعلام داشتند و از توجه واحد HSR به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها قدردانی نمودند.



 

دفعات مشاهده: 217 بار   |   دفعات چاپ: 79 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | kalaleh

Designed & Developed by : Yektaweb