پیام خود را بنویسید

آرشیو اخبار : برگزاری اولین جلسه کمیته بین المللی سازی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1398/3/22 | 
اولین جلسه کمیته بین المللی سازی دانشگاه با حضور رئیس، معاونین، مدیران و اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تشکیل شد. 
در ابتدای جلسه آقای دکتر رجایی معاون آموزشی دانشگاه به رقابتی بودن موضوع بین المللی سازی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور اشاره نمودند. 
در این جلسه خانم دکتر عبدالهی دبیر کمیته بین الملل سازی دانشگاه  ضمن اشاره به شاخص های توسعه بین المللی سازی در دانشگاه ها؛ هدف از تشکیل جلسه را هم اندیشی در راستای ایجاد ساختار مناسب جهت تسریع در پیشبرد کمی و کیفی برنامه های بین المللی سازی دانشگاه عنوان نمودند. 
خانم دکتر بنی عقیل مدیر تحول و نوآوری در آموزش ضمن اشاره به جایگاه بین المللی سازی آموزش پزشکی در سند چشم انداز 20 ساله، برنامه ششم توسعه و برنامه های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی؛ گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای جذب دانشجویان خارجی در سه رشته دکترای حرفه ای پزشکی، دندانپزشکی و دستیاری تخصصی رادیولوژی و سونوگرافی ارائه نمودند. ایشان در ادامه بر نیاز به وجود برنامه جامع  جهت توسعه کمی و کیفی بین الملل سازی دانشگاه تاکید کردند.
دکترگلعلی پور رئیس واحد پردیس بین الملل ضمن اشاره به تجربه های عملی دانشگاه در عرصه جذب دانشجوی خارجی و خلق منابع ریالی و ارزی؛ توسعه در این زمینه را نیازمند نزدیکی آراء و ایجاد تفکر مشترک در دانشگاه  بیان نمودند. 
دکتر نعیمی معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به ضرورت مدیریت منابع، نگاه واقع بینانه در توسعه  بین الملل سازی دانشگاه  را ضروری دانسته و حرکت دقیق و آگاهانه در این زمینه که بتواند به خلق منابع جدید هدایت شود؛ را لازم دانستند.
دکتر فاضل ضمن تشکر از تلاش های انجام شده در حوزه بین الملل سازی دانشگاه،  توسعه در این زمینه را مستلزم ایجاد ساختار مناسب، استفاده از نیروی انسانی کار آمد و برنامه عملیاتی قابل اجرا دانستند.

دفعات مشاهده: 450 بار   |   دفعات چاپ: 126 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت آموزشی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

© 2024 All Rights Reserved | educational deputy

Designed & Developed by : IT