اموردانشجویان شاهدوایثارگر : اولین جلسه شورای اساتید مشاور دانشکده پزشکی-1398

 | تاریخ ارسال: 1398/1/31 | 
"اولین جلسه شورای اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشکده پزشکی درسال 1398 روز دوشنبه 26 فروردین ماه برگزار شد"


اولین جلسه شورای اساتید مشاور شاهد و ایثارگر دانشکده پزشکی گرگان با موضوع بررسی آخرین وضعیت آموزشی، دانشجویی و ... دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشکده در طی نیمسال اول و دوم تحصیلی ۹۸-۹۷ برگزار شد. 
این جلسه با حضور ریاست دانشکده، دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه، معاونین آموزشی دانشکده، اساتید مشاور و کارشناسان واحد آموزش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشکده برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر تازیکی ریاست دانشکده ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای مسلم حسام دبیر سابق ستاد شاهد که به افتخار بازنشستگی نائل گردید، برای آقای حسینعلی اسلانی، بعنوان دبیر جدید ستاد شاهدوایثارگر دانشگاه آرزوی موفقیت نمود.
در ادامه این جلسه آقای اسلانی از زحمات ریاست، معاونین، اساتید مشاور و کارشناسان آموزش دانشکده در همکاری صمیمانه با ستاد شاهدوایثارگر دانشگاه تشکر و قدردانی نمودند و سپس گزارشی از وضعیت کلی آموزشی دانشجویان شاهدوایثارگر در نیمسال اول تحصیلی 98-97 ارائه نمودند.

سپس 
اساتید مشاور محترم گزارشی از آخرین وضعیت آموزشی دانشجویان و اقدامات صورت گرفته ارائه نمودند. همچنین پیشنهادات اعضای جلسه مطرح و جهت پیگیری و اجرای آن مصوب گردید.


دفعات مشاهده: 650 بار   |   دفعات چاپ: 174 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA