پیام خود را بنویسید

صفحه اصلی : ۱۲ تیم بازرسی بهداشت محیط" برای اجرای درست طرح"سلامت نوروزی" در شهرستان کلاله فعال هستند.

 | تاریخ ارسال: 1398/1/6 | 
دکتر مهیار کلوی-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله درحاشیه بازدید از زیارتگاه خالدنبی (ع) در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با اعلام این خبر گفت:این تیم های کاری؛  نظارت و بازرسی بر "۱۴۱۲ مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی" ، تفرجگاهها ، ترمینالهای مسافربری ، مساجد ، زائرسراها، محل اسکان و استقرار مسافران نوروزی و سامانه های آبرسانی را بر عهده دارند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله افزود: با توجه به بحرانی که در شهرستان کلاله و استان در بارش های اخیر بوجود آمد؛ بیمارستان کلاله با حضور "۲۵ کادر متخصص" و "نیروهای کار آزموده" در  خدمت به عموم مردم آماده می باشند.
دکتر کلوی ادامه داد:شبکه بهداشت و درمان شهرستان با "۱۲ مرکز خدمات جامع سلامت" و "دو مرکز شبانه روزی"؛ با "۱۲  تیم بهداشت محیطی فعال می باشد.
وی خاطرنشان کرد :در ایام "طرح سلامت نوروزی"؛ تاکنون تیم های بهداشت محیط؛ " حدود 800 بازدید" داشته اند؛ که  "۴۰۰ کیلوگرم" موادغذایی تاریخ مصرف گذشته" کشف و ضبط؛  " پنج مورد" با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله یاد آور شد؛ در شهرستان کلاله "۳ پایگاه اورژانس ۱۱۵"؛ بطور شبانه روز در خدمت مردم می باشند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله  گفت فعالیت  اکیپ های بهداشتی از "۸ صبح تا ۸شب" خواهد بود؛ که تا "۲۰ فروردین" ادامه دارد.
دکتر کلوی گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده موارد تخلف بهداشتی با شماره "تلفن ۳۵۴۲۱۷۲۰" یا "سامانه ۱۹۰" تماس بگیرند؛ تا اقدامات لازم انجام دهند.






دفعات مشاهده: 317 بار   |   دفعات چاپ: 83 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | kalaleh

Designed & Developed by : Yektaweb