بهداشت و درمان : ارائه خدمات دندانپزشکی در محله محروم انجیراب گرگان

 | تاریخ ارسال: 1397/12/25 | 
ارائه خدمات دندانپزشکی در محله محروم انجیراب گرگان در آستانه سال نو در طرح شهید رهنمون
تیم شهید رهنمون کانون شهید کاویانی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در راستای ارتقاء وتأمین سلامت جامعه و به منظور محرومیت زدایی از حوزه سلامت و ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی به منطقه محروم انجیراب گرگان اعزام شدند.
حسینعلی اسلانی مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهید کاویانی دانشگاه افزود: در این اقدام جهادی 3 یونیت سیار دندانپزشکی در قالب 2 دستگاه اتوبوس و کامیونت و با حضور پزشکان، دندانپزشکان و جمعی از دانشجویان جهادی دندانپزشکی، کارشناس بهداشت، پرستار و بهورز در قالب تیم شهید رهنمون و اکیپ های پشتیبانی و خدماتی در روز پنجشنبه 97/12/23 در منطقه انجیراب گرگان استقرار یافته و در دو بخش عمومی و تخصصی به بیماران نیازمند، خدمات رایگان ارائه کردند.
اسلانی گفت: در قالب اعزام این تیم، خدمات ویزیت عمومی، معاینه دندانپزشکی، آموزش بهداشت فردی و خود مراقبتی، کشیدن دندان، خدمات ترمیمی و پرکردن دندان و جرم گیری به مراجعه کنندگان ارائه گردید.
در این اعزام که با هماهنگی و پشتیبانی حوزه مقاومت بسیج ثارالله سپاه ناحیه گرگان ، معاونت فرهنگی و دانشجویی، حوزه مشارکتهای اجتماعی و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان صورت پذیرفت بیش از 90 نفر مورد ویزیت و خدمات دندانپزشکی و 50 نفر  مورد ویزیت عمومی قرار گرفتند. از این تعداد 70 نفر مورد معالجه دندانپزشکی قرارگرفته و 20 نفر نیز خدمات دارویی دریافت نمودند.
ایشان در پایان با اشاره به ارائه خدمات داوطلبانه و خداپسندانه به این عزیزان بیان کرد: رسالت انقلابی بسیجیان جامعه پزشکی حضور فداکارانه و مخلصانه در صحنه های انقلاب، جنگ، بحرانها و همچنین محرومیت زدایی می باشد. وی در پایان از بسیجیان جهادی جامعه پزشکی و واحدهای مختلف دانشگاه که در این اعزام همکاری صمیمانه و فعالانه ای داشتند تقدیر و تشکر نمودند.








 

کلیدواژه ها: خدمات جهادی دندانپزشکی | طرح شهید رهنمون |

دفعات مشاهده: 1647 بار   |   دفعات چاپ: 590 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA