بهداشت و درمان : اردوی جهادی پزشکی در روستای محروم ابراهیم آباد گرگان

 | تاریخ ارسال: 1397/9/14 | 

به نقل از مفدا گلستان:

در روستای محروم ابراهیم آباد؛

اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد
 

به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهیدکاویانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و با حضور تعدادی از دانشجویان کانون‌های دانشجویی جهادی، هلال احمر و اخلاق حرفه‌ای دانشگاه اردوی جهادی در روستای "ابراهیم آباد" گرگان برگزار شد.

"حسینعلی اسلانی" مسئول کانون بسیج شهید کاویانی دانشگاه در گفتگو با مفداگلستان گفت: این اردوی یک روزه به همت کانون بسیج شهید کاویانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در روستای محروم "ابراهیم آباد" گرگان روز دوشنبه مورخ ۱۲ آذرماه سال جاری برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در این اردو که تعدادی از پزشکان عمومی، پرستار، ماما، کارشناس روانشناس، کارشناس تغذیه و جمعی از دانشجویان حضور داشتند به مردم گرانقدر این روستا خدمات پزشکی، بهداشتی، مشاوره ای، آموزشی، فرهنگی و درمانی و دارویی بصورت رایگاه ارائه شد.

اسلانی افزود:همچنین در این اردوی جهادی انجام تست‌های غربال‌گری از قبیل کنترل فشارخون به همراه آموزش و مشاوره‌های لازم، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و آموزشی برای کودکان، آموزش احکام و نماز به کودکان و دانش آموزان، از مهم ترین اقدامات انجام شده در این اردوی جهادی بود.








دفعات مشاهده: 2148 بار   |   دفعات چاپ: 817 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA