پیام خود را بنویسید

آیین نامه : ارایه تسهیلات سربازی جهت اعضای فعال در شرکتهای دانش بنیان

 | تاریخ ارسال: 1397/9/25 | 
ارایه تسهیلات سربازی جهت اعضای فعال در شرکتهای دانش بنیان

./files/roshd/files/3825.zip

بسمه تعالی
 
معاونین محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ...
 
با سلام؛
       احتراما" عطف به نامه شماره 15511/11 مورخ 7/7/1397 مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان با هدف تسهیل "زیست بوم کسب و کارهای دانش بنیان"، برنامه هایی در زمینه تسهیلات سربازی اعضای فعال در شرکت های دانش بنیان و فناور را در قالب دو طرح زیر اجرا می نماید:
1- انجام پروژه جایگزین خدمت در صنایع دفاعی و کشوری:
نخبگان فناور در صورت احراز شرایط و کسب امتیازهای مصوب می توانند به عنوان انجام خدمت نظام وظیفه، از طریق معرفی به مرکز نخبگان نیروهای مسلح پروژه ای را برای یکی از صنایع دفاعی و کشوری انجام دهند.
  2- امریه در شرکت دانش بنیان:
نخبگان فناور در صورت احراز شرایط و کسب امتیاز های لازم می توانند به عنوان انجام خدمت نظام وظیفه، به عنوان مامور (امریه) در طول مدت خدمت، در یکی از شرکت های دانش بنیان فعالیت نمایند.
براین اساس افراد فعال در شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارکهای علم و فناوری با توجه به جدول مقایسه ای پیوست و توضیحات مختصر ارائه شده، میتوانند از طریق سامانه سینا Sina.bmn.ir در خواست خود را ارسال نموده و از تسهیلات نظام وظیفه تخصصی بهره مند گردند. اطلاعات تفضیلی درباره دو طرح فوق در سامانه Daneshbonyan.ir  نیز قرار دارد.
لذا با توجه به اهمیت موضوع خواشمند است دستور فرمایید اطلاع رسانی لازم در این خصوص به اعضاء هیئت علمی، دانشجویان، مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور مستقر صورت پذیرد. 

 

دفعات مشاهده: 973 بار   |   دفعات چاپ: 147 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره توسعه فناوری سلامت می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | 24/5000 Health Technology Development Bureau

Designed & Developed by : Yektaweb