پیام خود را بنویسید

اخبار : مراسم معارفه مدیر هسته گزینش دانشگاه برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1397/9/13 | 
مراسم معارفه مدیریت هسته گزینش دانشگاه با حضور دکتر فاضل رییس دانشگاه، محمودی مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت بهداشت و معاونین و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه به بیان فرازهایی از توصیه امیرالمومنین(ع) به مالک در خصوص انتخاب افراد اصلح و مورد اعتماد پرداخت و گفت :آقای حسینی از مدیران خوب دانشگاه بودند که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
وی درادامه افزود؛ آقای خیر خواه نیز از چهره های خوشنام و با تجربه در امر گزینش هستند که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
دکتر فاضل رییس دانشگاه نیز وجود گزینش را برای همه دستگاه ها ضروری خواند و گفت؛ جبهه اول در جذب وبکارگیری نیروهای متعهدوکاردان همکاران محترم گزینش هستند.
وی داوری وقضاوت را امری دشوار توصیف کردو گفت؛  امیدواریم با حضور آقای خیرخواه شاهد گزینشی فعال تر در دانشگاه باشیم.
محمودی مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت بهداشت نیز هسته گزینش دانشگاه را از هسته های فعال وخوب گزینش در سطح کشور خواند وگفت تا کنون عملکرد گزینش دانشگاه در پایش های کشوری که داشته ایم خوب و مثبت بوده است.
وی افزود؛ تغییراتی که در چند سال اخیر در سطح گزینش دانشگاه انجام شده است بدلیل عملکرد نبوده بلکه براساس شرایط دانشگاه رقم خورده است.
وی با تاکید از دوری از افراط و تفریط  و اینکه بیشتر جنبه های ارشادی و پیشگیری در گزینش مد نظر قرار گیرد گفت؛ افرادی که در سیستم مشغول به کار هستند تمام شئونات زندگی آنان براساس این شغل شکل گرفته است پس بهتر است با صیانت و مراقبت از نیروها از بروز حواشی برای آنان پیشگیری شود.
وی به ارکان های نظارتی و فرهنگی دانشگاه توصیه کرد در وظایف خود با گزینش هماهنگ عمل کنند تا شاهد محیطی ارام در دانشگاه باشیم.
وی همچنین نسبت به تکریم ارباب رجوع، برخوردهای ارشادی، کوتاه کردن زمان رسیدگی و استفاده صحیح از نیروها در گزینش تاکید کرد.
در ادامه مهدی خیر خواه مدیر هسته گزینش دانشگاه ضمن تقدیر از مدیران سابق هسته گزینش دانشگاه از دکتر فاضل و هسته گزینش وزارت بهداشت به جهت اعتماد به خودش تشکر وقدردانی کرد واظهار امیدواری کردبا یاری همکاران متعهد و پرتلاش گزینش دانشگاه شاهد اقدامات مثبت در گزینش باشیم.
وی از همه مدیران و سیستم های نظارتی خواست با گزینش برای رسیدن به اهداف همکاری نمایند.
در پایان متن انتصاب مهدی خیر خواه مدیر هسته گزینش دانشگاه قرائت گردید و توسط رییس دانشگاه به وی داده شد.

 


دفعات مشاهده: 2254 بار   |   دفعات چاپ: 190 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA



ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 5919 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 1 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 945 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 1438304 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 76177 بازدید