اموردانشجویان شاهدوایثارگر : جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار

اطلاعیه مهم 

جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار 

به اطلاع دانشجویان محترم شاهد و ایثارگر دانشگاه می رساند، اداره کل امور دانشجویان شاهدوایثارگر وزارت بهداشت در نظر دارد سومین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار را در سال 1397 برگزار نماید. از تمامی دانشجویان محترم شاهدوایثارگر واجدشرایط درخواست می گردد جهت ثبت نام در این جشنواره دستورالعمل مربوطه را در ذیل همین صفحه دانلود و مطالعه نموده و با ارائه مدارک و مستندات مربوطه حداکثر تا روز دوشنبه 12 آذر ماه به دفتر ستاد شاهدوایثارگر دانشگاه مراجعه نمایند.

مراحل اجرای طرح:

1- مرحله منطقه ای: دانشجویان شاهدوایثارگر برتر از هریک از دانشگاه های علوم پزشکی در کلان منطقه آمایشی یک کشوری شامل دانشگاه های علوم پزشکی: بابل/سمنان/شاهرود/گلستان/گیلان/مازندران بر اساس شاخص­های تعیین شده در دستورالعمل پیوست انتخاب و تا15 آذرماه به دبیرخانه کلان منطقه(دانشگاه علوم پزشکی مازندران) معرفی و در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر علمی کلان منطقه یک آمایشی مورد تقدیر و تشویق قرار می گیرند.

2- مرحله کشوری: برترین دانشجویان راه یافته به مرحله منطقه ای انتخاب و به مرحله کشوری راه می یابند. این دانشجویان در جشنواره ملی ایثار در سطح دانشگاههای سراسر کشور مورد تقدیر و تشویق قرار خواهند گرفت.

برای دریافت فرم ها اینجا را کلیک کنید 

درصورت نیاز با شماره  31932287  و 31932321 تماس حاصل نمایید.
 


دفعات مشاهده: 837 بار   |   دفعات چاپ: 167 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA