در ابتدای جلسه اجرای مصوبات گروه مدیریت اسفند مـاه مورد بررسی قرار گرفت،سپس گزارش همکاران بر اساس مصوبات گروه مدیریت ارائه گردید.پیگیری و چیدمان مناسب انبار امور مالی ،لزوم تنظیم اسناد ( خرید تجهیزات ) بر اساس واحد های بهداشتی تحت پوشش ،لزوم تهیه و گردآوری مستندات در خصوص خرابی تجهیزات و انشعابات ( کپی فیش – تهیه عکس و ... ) ،ارسال پیشنهادات در خصوص سرفصل های آموزشی تیم سلامت،پیگیری جهت برآورد قیمت سرویس وسایل سرمایشی ستاد و اعلام به مدیریت،بازدید از مراکزو بررسی اتوکلاوها از مصوبات این جلسه بود.