اخبار و مناسبت ها : برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت مهدی (عج) مصادف با روز کارگر و روز ماما رگزاری مراسم جشن میلاد حضرت مهدی (عج) مصادف با روز کارگر و روز ماما

 | تاریخ ارسال: 1397/2/13 | 
بسم الله الرحمن الرحیم 

مراسم جشن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مصادف با روز کارگر و روز ماما در مورخه 97/02/11 در سال اجتماعات بیمارستان شهداء شهرستان بندرگز برگزار گردید .
در این مراسم که با همت ریاست محترم بیمارستان جناب آقای دکتر شاهین حاجی ابراهیمی، جناب آقای عبدالرضا رحیمی مدیریت محترم و جناب آقای محمد یادگاری مترون محترم و با تلاش واحد روابط عمومی و خدمات بیمارستان در سالن اجتماعات بیمارستان شهداء بندرگز برگزار گردید . ابتدا جناب آقای عبدالرضا رحیمی مدیریت بیمارستان پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید  ضمن عرض تبریک و تهنیت بمناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عج) و همزمانی با روز کارگر و روز ماما از زحمات بی دریغ نیروهای کادر مامائی و خدماتی بیمارستان تقدیر و تشکر نمودند . سپس جناب آقای دکتر شاهین حاجی ابراهیمی ریاست محترم بیمارستان در جایگاه حاضر و ضمن عرض تبریک  بمناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، روز کارگر و روز ماما را فرصتی  شایسته برای  تقدیر و تشکر از زحمات دلسوزانه این عزیزان و زمینه ساز فعالیت و خدمت رسانی هر چه بهتر به بیماران نیازمند شهرستان و حومه برشمردند . در قسمت بعدی مراسم جناب آقای کربلائی خالق سالاری به مدیحه سرائی در وصف یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی( عج)  پرداختند و در پایان مراسم  ضمن پذیرائی از مدعوین محترم از نیروهای برگزیده آزمون کادر پرستاری و نیروهای برگزیده خدماتی و کادر مامائی و همچنین از نیروهای برگزیده شرکتهای خدماتی طرف قرارداد با این بیمارستان با اهداء هدیه و لوح یادبود تقدیر بعمل آمد .   














































































دفعات مشاهده: 869 بار   |   دفعات چاپ: 115 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بیمارستان شهداء بندرگز می باشد.