پیام خود را بنویسید

اخبار و اطلاعات : افتتاح ساختمان تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا ودارو

 | تاریخ ارسال: 1397/2/8 | 
افتتاح ساختمان تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا ودارو
مراسم افتتاح ساختمان  تجهیزات و ملزومات  پزشکی  معاونت غذا ودارو  با حضور دکتر صلبی معاون غذا ودارو وجمعی ازمدیران و پرسنل معاونت در هفته به مناسبت هفته سلامت و روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) در اردیبهشت 97 افتتاح گردید.
ساختمان تجهیزات  و ملزومات پزشکی  با اعتباری بالغ بر 1/7 میلیارد ریال  از محل اعتبارات معاونت غذا ودارو  احداث گردید.
این ساختمان بعنوان ساختمان شماره 3 معاونت با مساحت 140 متر در دوطبقه با تعداد 8 اتاق  به بهره برداری رسید
معاون غذا ودارو در جمع پرسنل تجهیزات  پزشکی گفت :  تجهیزات پزشکی تا کنون یک واحد کوچک بحساب می آمد، اما اکنون با اختصاص ساختمان مستقل به این واحد و سازماندهی جدید ،هویت مستقل پیدا کرده و انتظارات بیشتری از این واحد خواهیم داشت. با توکل به خدا وتخصص توانایی که من از پرسنل تجهیزات سراغ دارم امیدوارم در آینده وضعیت تجهیزات پزشکی  بیمارستانهای استان بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کند .
دکتر صلبی در ادامه افزود:ضمن  ارتقای سطح تجهیزات و ملزومات پزشکی استان  باید نظارت و کنترل بر تجهیزات پزشکی نیز ، هم زمان افزایش یابد و این مهم ، از انتظارات معاونت و دانشگاه میباشد.

سرکار خانم دزکایی نیز ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و مساعدت معاون غذا ودارو در احداث این ساختمان افزود:کلیه پرسنل تجهیزات پزشکی  با تلاش مضاعف در تحقق پیشبرد اهداف معاونت و سازمان غذا ودارو کوشا خواهند بود و در راستای بالا بردن سطح ارتقاء تجهیزات پزشکی بیمارستانهای استان با جدیت تمام تلاش خواهیم کرد.




 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 320 بار   |   دفعات چاپ: 86 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت غذا و دارو دانشگاه می باشد.