پیام خود را بنویسید

اخبار : دکترکبیر مشاور عالی وجانشین رییس دانشگاه شد

 | تاریخ ارسال: 1397/1/26 | 
 
دکتر فاضل رییس دانشگاه طی حکمی دکتر محمد جواد کبیر دکتری تخصصی مدیریت سلامت و عضو هیئت علمی دانشگاه را بعنوان مشاور عالی و جانشین خود منصوب کرد
دراین حکم آمده است: با تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند و تلاش های اثربخش جنابعالی در نظام سلامت کشور و استان و باعنایت به حوزه مأموریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان در تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم استان، ضمن اصلاح ابلاغ شماره 283940/10 مورخ 18/10/1396 ضروریست تا دانشگاه بتواند در استفاده از اندیشمندان و صاحب نظران در تدوین راهبردها و پیاده سازی سیاست های ملی ایفای نقش نماید.
نظر به دانش، تخصص، تعهد، تجربه و سوابق درخشان مدیریتی حضرتعالی در سطوح مختلف نظام سلامت و لزوم بهره گیری از توان فنی و علمی تان بموجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی و جانشین اینجانب منصوبمی گردید. ضمن تفویض اختیار کامل، امید است با استعانت از خداوند متعال با توجه به راهبردهای ذیل در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید:
1.  پیگیری اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری از جمله سیاست های ابلاغی سلامت و اقتصاد مقاومتی
2.  ایجاد فضای همسویی و هماهنگی درحوزه های مدیریتی و اجرایی دانشگاه با محوریت  برنامه های راهبردی و عملیاتی برای تعالی دانشگاه 
3.  جلب همکاری های درون بخشی و بین بخشی به منظور پیشبرد اهداف دانشگاه متناسب با تکالیف بالا دستی
4.  توجه به امر پاسخگویی بعنوان نماد حقوق شهروندی و یکی از مهمترین سرفصل های مأموریتی دانشگاه
5.  هدایت حوزه های آموزشی و پژوهشی با محوریت درک نیازهای سلامت و در قالب برنامه ای مدون، به منظور اثرگذاری در ارتقاء کمی و کیفی خدمات سلامت استان
6.  تقویت و توسعه رویکرد اجتماعی شدن سلامت
7.  تقویت و توسعه رویکرد UHC بعنوان استراتژی مهم دسترسی و برخورداری جامعه از خدمات 
 رییس دانشگاه اهم انتظارات خود از ایشان این چنین اعلام کرده  است:
 هدایت و نظارت در برنامه راهبردی، عملیاتی، اجرا و ارزیابی عملکرد حوزه های ستادی و اجرایی بنحوی که اهداف پیش بینی شده با جدول زمانبندی قابل دسترسی گردد.
1.   تشکیل کارگروه های برنامه ریزی، سیاست گذاری درحوزه های آموزش، پژوهش، بهداشت، درمان، توسعه مدیریت ، غذا و دارو و فرهنگی و دانشجویی برای تبیین اهداف استانی بر اساس راهبردهای ملی.
2.   تقویت و توسعه همکاری های بین بخشی با نهادهای بالادستی منجمله سازمان برنامه و بودجه، وزارت متبوعه و سایر نهادهای اثرگذار که حوزه حمایتی مؤثری را در کارآمد نمودن فرآیندهای جاری دانشگاه دارند.
3.   برنامه ریزی جهت شکل گیری نظام دیده بانی در حوزه های فنی، مدیریت منابع و تحلیل هزینه بنحوی که سیمای درستی از مدیریت هزینه و منابع برای ارزیابی های اقتصادی خدمات را داشته باشیم.
4.   هدایت و نظارت در شکل گیری آموزش مبتنی بر جامعه وتقویت فیلدهای آموزشی دانشجویان بمنظور کارآمد نمودن برنامه های آموزشی در پاسخگویی به نیازمندی های سلامت استان از  طریق فراهم آمدن مشارکت انجمن های علمی و گروه های آموزشی.
5.  هدایت و نظارت بر روند شکل گیری نظام ارجاع الکترونیک و پزشک خانواده در سطوح مختلف

در خاتمه مجدداً برلزوم همکاری همه جانبه و کامل کلیه معاونین، مدیران و مشاورین در حوزه ستادی و  اجرایی در اجرای تکالیف پیش بینی شده تأکید نموده، توفیق جنابعالی را از ایزد منان خواستارم.
 


دفعات مشاهده: 708 بار   |   دفعات چاپ: 85 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA



ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 5959 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 1446 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 2733411 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 55481 بازدید