پیام خود را بنویسید

میزخدمت : میز خدمت

 | تاریخ ارسال: 1397/1/19 | 
میز خدمات الکترونیک دانشگاه
مرکز ارتباطات مردمی سامد ثبت گواهی ولادت و مرگ
رسیدگی به شکایات تعرفه سلامت 1690 خدمات پزشک خانواده
مرکز پاسخگویی سلامت ١٤٩٠ ایجاد پرونده الکترونیک سلامت
پرسش های متداول ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج از کشور
فرم ارسال شکایات توسط مردم آموزش مستمر جامعه پزشکی
سامانه الکترونیکی صدور پروانه های موسسات پزشکی سامانه صدور و ارسال مدارک تحصیلی دانش آموختگان
توزیع پزشکان و صدور گواهی مربوطه برگزاری آزمون های دانشگاه
آموزش مداوم کشوری جذب و ارتقاء اعضای هیات علمی
آموزش‌های خودمراقبتی ارائه تسهیلات رفاهی به اعضای هیات علمی دانشگاه
 
خدمات الکترونیک دانشگاه
ردیف عنوان خدمت عنوان زیرخدمت شرح خدمت شناسنامه خدمت گردش کار قوانین و مقررات هزینه ارائه خدمت فرم های مورد نیاز مستندات مورد نیاز رویه ارائه شکایت و پیگیری لینک سامانه مربوطه پیگیری کد رهگیری
1 نظارت و اعتبار سنجی موسسات سلامت نظارت بر ادارات نظارت بر درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور نظارت بر کلیه موسسات و مراکز تشخیصی درمانی و آموزشی استان اعم از دولتی، خصوصی، عمومی، خیریه و...  16031012100 فلوچارت بررسی شکواییه مشاهده هزینه ای ندارد فرم درخواست رسیدگی به شکایات مستنداتی که شاکی در تایید و اثبات ادعای خود، می تواند همراه داشته باشد و در موقع تحویل شکایتنامه به دانشگاه تحویل دهد. مشاهده مشاهده مشاهده
نظارت بر حسن اجرای برنامه تحول نظام سلامت در مراکز تابعه دانشگاه های علوم پزشکی 16041012101
بازدید های دوره ای و موردی از مراکز و موسسات ارائه دهنده خدمات تشخیصی و درمانی 16021012102 در بازه های زمانی محتلف اعم از فصلی، ماهانه، هفتگی و در برخی موارد روزانه و نیز موردی، بازدیدهایی از مراکز و موسسات ارائه دهنده خدمات تشخیصی و درمانی توسط واحدهای مختلف دانشگاه انجام می شود. اعم از بازدیدهای نظارتی، اعتباربخشی، آزمایشگاه و پاراکلینیک و... انجام می شود. مشاهده هزینه ای ندارد ندارد ندارد ندارد ندارد ندارد
رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی 16061012103 1- ورود به سامانه 190
2- تکمیل فرم مربوطه
3- پیگیری نامه از طریق سایت
مشاهده هزینه ای ندارد فرم الکترونیکی شکایت در سامانه 190 هرگونه مدرکی که به تایید یا اثبات ادعای شاکی کمک کند. مشاهده سامانه 190 مشاهده
برگزاری سمینار ها و کارگاه های آموزشی کشوری جهت توانمندسازی ارزیابان کشوری 18051012104
اجرا و مشارکت در طرح ها و و پروژه های تحقیقاتی به منظور ارتقاء سلامت در سطح کشور 16051012105
2 صدور و تمدید موسسات سلامت صدور پروانه موسسات پزشکی 1- صدور موافقت اصولی تاسیس موسسات پزشکی
2- صدور پروانه بهره برداری و مسئول فنی
3- صدور موافقت اصولی افزایش بخش و تجهیزات سرمایه ای
16021013100 1- ثبت نام و ارسال درخواست مربوطه در سامانه صدور پروانه ها و مدیریت اطلاعات موسسات
2-بررسی درخواست ارسال شده توسط کارشناسان مربوطه و انجام کلیه امور مربوطه از طریق سامانه
مشاهده در سامانه جهت هر نوع خدمت و فرآیند هزینه مشخص شده است. در سامانه و قسمت پایگاه دانش مو جود می باشد. در سامانه و قسمت پایگاه دانش مو جود می باشد. در سامانه فرآیندی برای طرح موضوع شکایت در صورت عدم رسیدگی پرونده پس از 20 روز وجود داشته که مستقیما به وزارت متبوع ارسال می گردد. ورود به سامانه صدور پروانه های موسسات پزشکی پس از ثبت  و ارسال درخواست مربوطه ، شماره درخواست جهت پیگیری داده می شود.
تمدید پروانه موسسات پزشکی تمدید پروانه های بهره برداری و مسئول فنی 16021013101 1- ورود به سامانه
2- درخواست تمدید پروانه
3- پیگیری از طریق سامانه
مشاهده در سامانه جهت هر نوع خدمت و فرآیند هزینه مشخص شده است. مشاهده مشاهده در سامانه فرآیندی برای طرح موضوع شکایت در صورت عدم رسیدگی پرونده پس از 20 روز وجود داشته که مستقیما به وزارت متبوع ارسال می گردد. پس از ثبت  و ارسال درخواست مربوطه ، شماره درخواست جهت پیگیری داده می شود.
ابطال پروانه موسسات پزشکی بر اساس اعلام تعزیرات پزشکی 16021013102
اصلاحات مورد براساس تقاضای موسسه پزشکی فرآیند های پس از اخذ پروانه بهره بردای مانند: تغییر موسس، تغییر مسول فنی، تغییر نوبت کاری، افزایش بخش و تجهیزات 16021013103 1- ورود به سامانه
2- درخواست اصلاحات مورد تقاضا
3- پیگیری از طریق سامانه
 
مشاهده در سامانه جهت هر نوع خدمت و فرآیند هزینه مشخص شده است. مشاهده مشاهده در سامانه فرآیندی برای طرح موضوع شکایت در صورت عدم رسیدگی پرونده پس از 20 روز وجود داشته که مستقیما به وزارت متبوع ارسال می گردد. ورود به سامانه صدور پروانه های موسسات پزشکی پس از ثبت  و ارسال درخواست مربوطه ، شماره درخواست جهت پیگیری داده می شود.
لغو براساس زمان بندی تعیین شده در قرارداد تاسیس به دلیل عدم معرفی ملک و یا تاخیر در ارائه مدارک لازم فرآیند های پس از اخذ پروانه بهره بردای مانند: تغییر موسس، تغییر مسول فنی، تغییر نوبت کاری، افزایش بخش و تجهیزات 16021013104 1- ورود به سامانه
2- درخواست اصلاحات مورد تقاضا
3- پیگیری از طریق سامانه
مشاهده در سامانه جهت هر نوع خدمت و فرآیند هزینه مشخص شده است. مشاهده مشاهده در سامانه فرآیندی برای طرح موضوع شکایت در صورت عدم رسیدگی پرونده پس از 20 روز وجود داشته که مستقیما به وزارت متبوع ارسال می گردد. ورود به سامانه صدور پروانه های موسسات پزشکی پس از ثبت  و ارسال درخواست مربوطه ، شماره درخواست جهت پیگیری داده می شود.
3 توزیع پزشکان و صدور گواهی مربوطه تقسیم و توزیع نیروهای پزشک در سطح دانشگاه های علوم پزشکی مشاهده - مشاهده مشاهده هزینه ای ندارد مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده برای هر شخص سامانه صادر میکند
صدور گواهی وضعیت خدمت(پایان طرح) در توزیع پزشکان مشاهده - مشاهده مشاهده هزینه ای ندارد مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده برای هر شخص سامانه صادر میکند
صدور گواهی معافیت مشاهده - مشاهده مشاهده هزینه ای ندارد مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده برای هر شخص سامانه صادر میکند
توزیع متعهدین خدمت دوره دستیاری دندان پزشکی مشاهده - مشاهده مشاهده هزینه ای ندارد مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده برای هر شخص سامانه صادر میکند
4 ارتقاء آگاهی و آموزش الکترونیکی در حوزه سلامت
5 فعال سازی مراکز پاسخگویی سلامت پس از اطلاع رسانی عمومی در خصوص سامانه 190 پس از تماس تلفنی نوع شکایت بهداشتی در سامانه ثبت میگردد. شناسه خبر در سامانه ثبت میگردد و هر یک از شکایت دارای یک کد خبر میباشد که قابل رهگیری است پس از ثبت شکایت در سامانه 190 بسته به نوع فوریت شکایت از 12 تا 72 ساعت قابل پیگیری بوده و پس از بازدید نتیجه شکایت در سامانه ثبت میگردد پس از تایید خبر در صورت مشاهده تخلف بهداشتی طبق آیین نامه ماده 13 قانون مواد ارایشی بهداشتی آشامیدنی خوراکی با متصدیان تخلف برخورد میگردد پایداری سامانه از طرف وزارت بهداشت تامین میگردد فرم خاصی موجود نیست و بسته به شکایت شرح اقدامات ثبت میگردد از ابتدا تا انتهای کار در سامانه قابل رویت میباشد پس از ثبت شکایت در سامانه 190 از ابتدا تا تایید شکایت و پاسخ شکایت در سامانه قابل پیگیری میباشد zrm.190.ir هر شاکی میتواند شکایت خود را از فرد ثبت کننده بگیرد و پیگیری نماید.
6 صدور کارت بهداشت صدور و تمدید کارت بهداشت اصناف و ادارات
جریمه تاخیر تمدید کارت بهداشت
حضور در مراکز بهداشتی و درمانی شهری روستایی
حضور در پیشخوان دولت
فرم معاینات
معاینه توسط پزشک
آزمایشگاه
صدور کارت بهداشت
مبحث دستورالعمل صدور کارت بهداشت که دستورالعمل 18039208 ماده 39و 40 آیین نامه اجرایی قانون اصلاح ماده 13 قانون مواد خوردنی آشامیدنی و بهداشتی مصوب18/3/92 کارت بهداشت در مراکز دولتی و پیشخوان طبق دستورالعمل فرم معرفی به آزمایشگاه هر شاکی میتواند شکایت خود را از فرد ثبت کننده گرفته و پیگیری آن را از شهرستان انجام دهد سامانه 190
zrm.190.ir
7 نظارت بهداشتی بر اماکن صدور گواهی نامه آموزش بهداشت عمومی دستور
تاسیس و فعالیت آموزشگاه های بهداشت اصناف
مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده
صدور مجوز شرکت های مبارزه با حشرات و سم پاشی ضوابط فعالیت شرکتهای خدماتی مبارزه با حشرات و جانوران موذی در اماکن عمومی و خانگی مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده
8 ثبت گواهی ولادت و مرگ ثبت اطلاعات متوفیان در فرم های گواهی  فوت و سامانه ثبت مرگ به محض وقوع فوت قانون ثبت احوال کشور رایگان فرم های گواهی فوت بالای 7 روز و زیر 7 روز برگه گواهی فوت http://deathregistry.behdasht.gov.ir/
9 خدمات پزشک خانواده مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده دفترچه بیمه فرد و یا کارت شناسایی جهت ثبت کدملی در سامانه ناب شاکیت کتبی و یا حضوری فرد به کلیه سطوح ارائه خدمات
10 ایجاد پرونده الکترونیک سلامت افراد ثبت خدمات سلامت ثبت اطلاعات دموگرافیک و مراقبت های بهداشتی  قانون برنامه ششم توسعه رایگان ثبتیات سامانه http://nab.goums.ac.ir
11 تدوین استاندارد ها و شناسه های حوزه سلامت
12 ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج از کشور
13 آموزش مستمر جامعه پزشکی مشاهده مشاهده مشاهده فوق تخصص ها ,متخصصین و و دکترای تخصصی دندانپزشکان و داروسازان 34000 تومان, , پزشکان عمومی-دکترا- کارشناس ارشد- کارشناس و کاردان 23000 تومان . برنامه های کمتر از 5 ساعت هزینه نصف می گردد : فرم کمیسیون ماده6- فرم دوره های آموزش مداوم خارج از کشور- فرم دوره های آموزشی پژوهشی- فرم تقاضای حمایت مالی از برنامه های آموزش مداوم-فرم حضور وغیاب برنامه های آموزش مداوم-فرم ارسال اطلاعات برنامه های بازآموزی برگزار شده توسط مراکز مجری برنامه
 
در خواست برای کمیسیون ماده 6 و ارائه مدرک تحصیلی پایان طرح مشمول مشمولین محترم می توانند درخواست خود را فاکس و یا به شماره پیامک آموزش مداوم پیامک کنند Golestan.ircme.ir
14 ارزشیابی بخش های آموزشی دستیار دانشگاه های علوم پزشکی
15 برگزاری آزمون های علوم پزشکی ثبت نام و برگزاری آزمون مشاهده - مشاهده مشاهده بر اساس مجوز معاونت توسعه وزارت خانه مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده برای هر شخص سامانه صادر میکند
اعلام نتایج آزمون ها و رسیدگی به شکایات داوطلبان آزمون ها مشاهده - مشاهده مشاهده هزینه ای ندارد مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده ندارند
ارزشیابی کلیه آزمون های علوم پزشکی مشاهده - مشاهده مشاهده هزینه ای ندارد مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده ندارند
برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی
16 ارائه خدمات آموزشی دانشجویان دانش آموختگان علوم پزشکی ایجاد راه اندازی و گسترش رشته های تخصصی، دوره های فوق تخصصی و تکمیلی تخصصی
تدوین برنامه های آموزشی رشته های تخصصی، دوره های فوق تخصصی و تکمیلی تخصصی
بازنگری برنامه های آموزشی رشته های تخصصی، دوره های فوق تخصصی و تکمیلی تخصصی
تصویب و ابلاغ برنامه ها به دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات اجرائی مرتبط صدور فرم فراغت از تحصیل مشاهده مشاهده هزینه ای دریافت نمی شود. مشاهده در سیستم سما ثبت اطلاعات و خروجی فرم فراغت به صورت کاغذی لیست تصویری سازمان سنجش- کارنامه تغییر رشته و انتقال کارت شرکت در آزمون-کارنامه کل ارسالی از دانشکده مشاهده پیگیری از طریق کارشناس اداره کل جهت رویت تایید فرم فراغت از پورتال وزارت متبوع و اعلام به دانش آموخته
بررسی درخواست های انتقال، تغییر رشته و جابجایی دستیاران دندانپزشکی
17 جذب و ارتقای اعضای هیات علمی جذب اعضای هیات علمی
ارتقای اعضای هیات علمی بررسی فعالیت های آموزشی - پژوهشی _ فرهنگی - اجرائی اعضای هیات علمی در کمیته تخصصی بالینی و علوم پایه و در نهایت هیات ممیزه دانشگاه جهت ارتقا مرتبه (استادیاری- دانشیاری - استادی) تحویل مدارک ارتقا به معاونت آموزشی دانشگاه-کارشناسی اولیه مدارک-بررسی پرونده ها در کمیته تخصصی (بالینی-علوم پایه)-طرح در جلسه هیئت ممیزه دانشگاه که در حوزه ریاست برگزار میگرددجهت تصمیم گیری نهائی (تایید یا رد پرونده)-صدور ابلاغ- صدور حکم آیین نامه اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزشی عالی و پژوهشی علوم پزشکی شیوه نامه اجرائی آیین نامه ارتقا اعضای هیئت علمی جدول های ارتقاکه در آیین نامه ارتقا درج شده است مدرک تحصیلی- پایان نامه- احکام اولیه-مقالات پژوهشی -ابلاغ مدیریت ها- گواهی کارگاهها- کلاس های فرهنگی- تقدیرنامه ها-ابلاغ تدریس امور هیات علمی دانشگاه مستقر در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه سایت aac.behdasht.gov.ir مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت و قسمت ارتقا در سایت goums.ac.ir- معاونت آموزشی -امور هیات علمی-ارتقا
18 ارائه تسهیلات رفاهی به اعضای هیات علمی علوم پزشکی معرفی اعضای هیات علمی دانشگاه ها به بانک های عامل جهت دریافت وام مسکن انجام نیازسنجی براساس درخواست ها- هماهنگی در انجام اجرا و حضور دائم کارشناسان مربوطه در جریان فرایند ارائه تسهیلات رفاهی در ثبت نام و دریافت مستندات و پیگیری لازم ارسال درخواست متقاضی جهت دریافت تسهیلات به عنوان مثال تسهیلات بانکی به دبیر کمیته رفاه هیئت علمی وبعد از تهیه نامه و تایید معاون آموزشی دانشگاه جهت امضا ریاست محترم دانشگاه به حوزه ریاست ارسال میگردد-یکسری هماهنگی ها با بانکهای مختلف از قبل از طرف دبیر کمیته و سرپرست اداره امور هیئت علمی جهت در اختیار قرار دادن تسهیلات به اعضای هیئت علمی صورت می پذیرد در سایت acc.behdasht.gov.ir (مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت) در قسمت آیین نامه ها  بخشنامه و دستورالعمل ها.در سایت goums.ac.ir در قسمت امور هیات علمی دانشگاه ندارد فرم خاصی مورد نیاز نمی باشد و طی درخواست عضو هیات علمی اقدامات صورت می پذیرد ارسال تقاضای کتبی فرد به صورت حضوری یا از طریق سیستم اتوماسیون اداری به کمیته رفاهی اعضای هیات علمی ارائه شکایت به اداره تخلفات اداری امور هیات علمی دانشگاه مستقر در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه در سایت www.goums.ac.ir - معاونت آموزشی - امور هیات علمی
معرفی افراد ستادی به بانک مربوطه جهت دریافت وام مسکن مشاهده
نظارت بر انجام امور مربوط به پرداخت تسهیلات خرید و ساخت مسکن توسط بانک ها و رفع مشکلات احتمالی

دفعات مشاهده: 3749 بار   |   دفعات چاپ: 1472 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA