پیام خود را بنویسید

بهداشت حرفه ای : با پیگیری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گمیشان و با دستور حکم قضایی، تمامی جایگاههای سوختگیری غیرمجاز خودروها در سطح شهرستان، بازدید شدند.

 | تاریخ ارسال: 1396/12/21 | 
با پیگیری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گمیشان و با دستور حکم قضایی، تمامی جایگاههای سوختگیری غیرمجاز خودروها در سطح شهرستان، بازدید شدند.
در راستای اجرای دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گمیشان اکیپی از کارشناسان شبکه بهداشت و ماموران نیروی انتظامی شهرستان گمیشان از مراکز غیرمجاز گاز LPG  که علیرغم هشدارهای بازرسان بهداشت حرفه ای بصورت غیرمجاز اقدام به سوختگیری خودروها می کنند با تفهیم حکم قضایی بازدید و مراتب صورتجلسه گردید .
گاز  LPGاز نوع مایع بوده و در کپسول برخی از خودروها یی که بصورت غیرمجازنصب شده است جهت سوختگیری استفاده می شود. رانندگان این خودروها بدون توجه به خطرات احتمالی به مراکز عرضه کپسولهای خانگی مراجعه نموده و بصورت غیرمجاز اقدام به سوختگیری می نمایند.
  فروش و تزریق گاز LPG که به صورت غیرمجاز در محدوده مسکونی انجام می‌شود یکی از معضلات و خطرهایی است که هرلحظه ممکن است حادثه آفرین باشد. این نوع سوخت گیری باعث شده تا با توجه به غیراستاندارد بودنش خطرات جدی در کمین رانندگان و شهروندان باشد چرا که در صورت کوچکترین تصادف به خاطر مهار نبودن کامل سیلندر احتمال پاره شدن شیلنگ و بروز حادثه های دلخراش وجود دارد..


 

دفعات مشاهده: 430 بار   |   دفعات چاپ: 135 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان گمیشان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | gomishan

Designed & Developed by : Yektaweb