پیام خود را بنویسید

صفحه اصلی : هفتمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در کلاله برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1396/12/6 | 
   هفتمین جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کلاله با حضور اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان کلاله برگزار شد.
دکتر مهیار کلوی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کلاله ضمن عرض سلام و خیر مقدم ، به بررسی دستور کار و مصوبات جلسه قبل پرداختند.
مهندس شمس الدین کر مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت در خصوص برنامه های سلامت نوروزی سال 97- 96 مرکز بهداشت گزارشی ارائه دادند و گفتند: 12 اکیپ بهداشتی در شهرستان تشکیل شده و اماکن حساس 2 بار در ماه و اماکن غیرحساس 1 بار در ماه ( از 8 صبح تا 8 شب ) بازدید می شوند و خواستار همکاری و هماهنگی کلیه ادارات با مرکز بهداشت جهت بازدیدهای مشترک شدند.
عابد نوری جانشین مدیر و مسئول واحد گسترش شبکه مرکز بهداشت در خصوص هفته ملی سلامت مردان ایرانی     ( 7- 1 اسفند) و شاخص های مرگ افراد 70 30 سال مطالبی ارائه نمودند و با توجه به اهمیت مشکلات روانی، فیزیکی و تغذیه ای خواستار هماهنگی کلیه ادارات شهرستان جهت معاینات کارکنان میانسال 70- 30 سال با مرکز بهداشت شدند.
 در ادامه آقای محمد حمیدی فرماندار ضمن عرض سلام و ادب خدمت اعضاء کارگروه و تقدیر و تشکر از حوزه بهداشت و درمان، گفتند : دستور کارهایی  که نیاز به طرح شدن در کارگروه سلامت استان دارند، در جلسات مطرح شوند و به کارگروه سلامت استان پیشنهاد دهیم تا مصوبات استانی داشته باشیم و بتوانیم اعتبارات استانی را جذب کنیم .
 وی همچنین بیان داشتند: اثر گذاری نظارت ها باید توسط مدیریت ارزیابی شود و مدیران از هر گونه تنش در محیط کار پرهیز کنند


دفعات مشاهده: 257 بار   |   دفعات چاپ: 72 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | kalaleh

Designed & Developed by : Yektaweb