پیام خود را بنویسید

اخبار : افتتاح رادیولوژی دیجیتال در گالیکش

 | تاریخ ارسال: 1396/11/24 | 
مراسم افتتاحیه رادیولوژی دیجیتال شبکه بهداشت و درمان شهرستان گالیکش به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر سال96 با حضور شهرام کوسه غراوی نماینده مجلس ، امام جمعه ، معاون  فرماندار ، مسئولین ادارات و مجمع خیرین سلامت شهرستان بر گزار گردید .
در این جلسه دکتر حسن رحیم زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گالیکش ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان  گفت : حوزه سلامت حوزه خطیری است و یکی از شاخص های توسعه هر جمعیت و جامعه حوزه سلامت است .
 وی افزود: با گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی حرکت های بسیار خوبی در حوزه سلامت داشتیم . بیماری هایی مانند فلج اطفال ، آبله مرغان و ... با اقدامات انجام گرفته به تاریخ پیوستند .
وی گفت به موازات توسعه جامعه بیماری های نوپدیدی مانند دیابت ، فشار خون تصادف های جاده ای و سرطان ها رو به افزایش هستند . لازمه مبارزه با این بیماری ها و ایجاد سلامت در جامعه توسعه زیرساخت های سلامت است که خوشبختانه در گالیکش به تناسب کشور توسعه خوبی داشتیم . 
وی افزود :امروز یکی از قسمت هایی که به مجموعه سلامت گالیکش اضافه می شود بخش رادیولوژی دیجیتال است که مانع از مراجعت بیماران به شهرستان های هم جوار می شود .

سپس حجت الاسلام والمسلمین سید محمد دلبری امام جمعه  شهرستان گالیکش نیز با اشاره به اهمیت ورود خیرین به حوزه بهداشت و سلامت  گفت : مسجد سازی دیگر بس است و در نقاطی که ساخت مسجد اشباح شده است خیرین به حوزه سلامت ورود پیدا کنند .
جناب مهندس شهرام کوسه غراوی ، نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : یکی از کارهای اساسی که می بایست در گالیکش انجام میشد احداث بیمارستان 91 تختخوابی این شهرستان بود که در کمیسیون تلفیق بودجه سال97 ردیف اعتباری 5 میلیارد تومانی برای آن دیده شد .
ایشان افزود: امروزه به کمک خیرین عزیز شاهد توسعه بهداشتی و آموزشی در کشور می باشیم .در این ایام پروژه های زیادی افتتاح می شوند که نشاندهنده تلاش مسئولان در سایه امنیت می باشد و امنیتی که در کشور حاکم است به پاس وجود نیرو های نظامی و انتظامی همچنین مردم است مخصوصا مرزداران عزیز که همیشه در کنار نظام ، رهبر و مردم بوده اند .

در ادامه  ابوالتختی معاون فرماندار نیز از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست از حداکثر توان خود در جهت تکمیل تجهیزات و متخصصین در این شهرستان استفاده کنند تا از مراجعه مردم به شهرستان های هم جوار برای ویزیت کاسته شود .
در پایان مراسم نیز از خیرین محترم حوزه سلامت   شهرستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد .







 


دفعات مشاهده: 354 بار   |   دفعات چاپ: 49 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA



ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 5966 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 2 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 2051 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 3112521 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 113621 بازدید