پیام خود را بنویسید

اخبار معاونت فرهنگی و دانشجویی : حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نهمین اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

 | تاریخ ارسال: 1396/10/23 | 
به گزارش مفداگلستان به نقل از مفدا، نهمین اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در دولت تدبیر و امید صبح روز سه‌شنبه ۱۹ دی ماه با حضور دکتر محمد رضا فراهانی معاون وزیر بهداشت و معاونان فرهنگی و دانشجویی ۶۵ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در سالن اجتماعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزارشد.

در ابتدای این اجلاس بعد از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، دکتر بهرام‌علی قنبری قائم مقام اجرایی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ضمن خیر مقدم به معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به واسطه حضور در این اجلاس گفت: بسیار خوشحالیم که توفیقی حاصل شد در خدمت همکاران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باشیم و امیدوارم برگزاری این اجلاس دستاوردهای خوبی برای دانشگاه‌ها به همراه داشته باشد و همه دوستان بعد از پایان این اجلاس دو روزه با دست پر به محیط‌های کاری خود بازگردند و با جدیت و تلاش بیشتری در راستای ارتقای فعالیت‌های دانشگاه‌های خود قدم بردارند.

وی گفت: جای خرسندی است که در فضای فرهنگی، تربیتی و معنوی و دانشجویی تنقس می‌کنیم و تلاش همه معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باید بیش از پیش صرف حوزه تربیتی و ارتقای معنوی و شخصیتی و روانی قشر فرهیخه جامعه شود.

قنبری با اشاره به اینکه این اجلاس نهمین نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور است، اظهار کرد: در دولت یازدهم هر شش ماه ماه یک بار این اجلاس برگزار شد. در دولت یازدهم هشت اجلاس معاونین فرهنگی و دانشجویی برگزار شد که یکی از آن‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و در دولت دوازدهم این نخستین اجلاس معاونان است. البته سعی خواهیم کرد در اجلاس ادوار آینده از ویدئو کنفراس برای برگزاری نشست‌ها استفاده کنیم.

قائم مقام اجرایی معاونت فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بخشی از برگزاری اجلاس‌های گذشته معاونان فرهنگی و دانشجویی صرف پرداختن به اصلاح زیرساخته‌های حوزه ستادی معاونت شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در یک سال اخیر بخش زیرساختهای معاونت به درستی شکل گرفته واز این پس تمام هم و غم و تلاش‌مان را باید صرف مسائل مربوط به دانشگاه‌ها کنیم که خوشبختانه در ماه‌های گذشته در این راستا بازدید و سرکشی از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور توسط تیم معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت آغاز شده است.

وی بر لزوم ارتباط، تعاملات و تبادل نظر بیشتر معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها و ستاد وزارتخانه تاکید کرد و گفت: باید برگزاری این اجلاس‌ها با جدیت بیشتری ادامه یابد تا در راستای حل مشکلات صنفی، رفاهی، فرهنگی و دانشجویی دانشجویان گام‌های موثری برداشته شود.

قنبری با اشاره به برگزاری اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در ۷ مهر ماه در مشهد، خاطرنشان کرد: از برگزاری این اجلاس به بعد، حدود یک سوم از معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها تغییر کردند که باید این تغییر و تحولات را به فال نیک گرفت و جای خوشحالی دارد که یک سوم معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها که به تازگی مسئولیت را برعهده گرفته‌اند، از نیروهای پرتلاش، پرتوان و جوانتری هستند و خوشحالیم که نیروهای جوان تر و تازه نفسی به بدنه حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها تزریق شده است که قطعا می‌توان امیدوار بود با نیروهای جوان با جدیت بیشتری، کارها با بازدهی بیشتری به سرانجام برسد.

بعد از سخنرانی کوتاه دکتر قنبری قائم مقام اجرایی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت‌ و بیان خیرمقدم به شرکت‌کنندگان، دکتر قنبری دقایقی به معرفی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی پرداخت.

نهمین اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در دولت تدبیر و امید با حضور معاونان فرهنگی و دانشجویی ۶۵ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور طی روزهای ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این اجلاس دو روزه، ضمن هم‌اندیشی و تبادل نظر فی‌مابین شرکت‌کنندگان، هر یک از نمایندگان ادارات کل معاونت فرهنگی و دانشجویی ضمن ارائه گزارش برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوطه از ابتدای سال، برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی خود را برای درج در برنامه عملیاتی مشترک ستاد و دانشگاه‌ها در سال ۹۷  اعلام کردند.

در این اجلاس،دکتر جواد خادمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همراه قنبر روحی مدیر فرهنگی دانشگاه نیز حضور داشتند.


کلیدواژه ها: اجلاس-معاونین |


دفعات مشاهده: 575 بار   |   دفعات چاپ: 182 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA



ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 5959 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 1801 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 2726781 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 53072 بازدید