اموردانشجویان شاهدوایثارگر : مراسم تجلیل از دانشجویان برترعلمی و پژوهشی شاهد و ایثارگر جایزه ملی ایثار دانشگاه های کلان منطقه یک کشور

 | تاریخ ارسال: 1396/10/12 | 
مراسم تجلیل از دانشجویان برترعلمی و پژوهشی شاهد و ایثارگردانشگاه های کلان منطقه یک برگزارشد

مراسم تجلیل و تقدیر از دانشجویان برتر علمی و پژوهشی شاهد و ایثار گردانشگاه های کلان منطقه یک  آمایش کشور در سالن قلم دانشگاه علوم پزشکی مازندران در روز یکشنبه دهم دیماه 1396 برگزار شد.
در این مراسم دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت : وظیفه دانشجویان وهمه ما در قبال ایثارگران، جهادگران و رزمندگان آنست که  همواره در  حوزه علم و عمل نمونه و بهترین باشیم.
دکتر موسوی با مهم خواندن موفقیت دانشجویان شاهد و ایثارگر  در حوزه علم و دانشگاه ، بر لزوم بسترسازی مناسب و به کارگیری امکانات در حوزه های علمی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر به عنوان کسانی که ادامه دهنده  راه ایثارگران و شهدا هستند تاکید کرد.
در ادامه این جلسه دکتر عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران پیشقراولان نظام جمهوری اسلامی هستند اظهار داشت : در حال حاضر نیز یادگاران همان عزیزان باید در حوزه علم و آموزش پیشرو باشند. وی با تاکید بر اینکه عملکرد، برخورد و رفتار دانشجویان شاهد و ایثارگر باید معرف آنها باشد.

در این مراسم از ۲۳ تن از دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر علمی و پژوهشی دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور شامل دانشگاههای علوم پزشکی گلستان، شاهرود، بابل، گیلان، مازندران و سمنان تجلیل و تقدیر شد.

​گفتنی است در این مراسم از چهار نفر دانشجویان شاهدوایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گلستان در رشته های دکترای پزشکی و دندانپزشکی، کارشناسی ارشد پرستاری ویژه و کارشناسی هوشبری تجلیل شد.



دفعات مشاهده: 711 بار   |   دفعات چاپ: 236 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA