پیام خود را بنویسید

صفحه اصلی : 944 قلم دارو تاریخ گذشته و غیرمجاز در کلاله کشف و معدوم شد

 | تاریخ ارسال: 1396/9/14 | 
 944 قلم دارو تاریخ گذشته و غیرمجاز در کلاله کشف و معدوم شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله در گفتگویی اعلام کرد :
944 قلم دارو به تعداد(1947 عدد) تاریخ گذشته و غیر مجاز در بازدیدهای مشترک نیروی انتظامی و کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله در شش ماهه اول سال 1396 از سطح مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و سوپر مارکت ها و خواروبار فروشی های و عطاری ها و داروخانه های شهرستان ، جمع آوری و پس از طی مراحل قانونی معدوم شد.
دکتر مهیار کلوی افزود: سعی می شود با جمع آوری داروهای تاریخ گذشته و غیر مجاز جلوگیری کنیم از بروز عوارض دارویی و بیماریهای مختص آن که سلامت مردم را به خطر می اندازد.
کارشناس نظارت بر درمان و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله گفت: داروهای کشف شده غیر قابل مصرف انسانی ، در خارج از سیستم شبکه توزیع ، کشف و طی مراحل قانونی و مجوز از دادگستری شهرستان کلاله مجوز معدوم سازی آن صادر شده که با حضور نماینده دادستانی ، نیروی انتظامی و کارشناسان نظارت بر درمان و دارو شبکه در محل مشخص خارج از محدوده شهر معدوم گردید.
نادر سندگل افزود: پایش های و بازدیدهای انجام شده بصورت هفتگی از داروخانه ها و عطاریها و سایر مراکز بصورت انفرادی و مشترک انجام شده که شایان ذکر است کشف داروهای غیر مجاز نسبت به سال گذشته حدود40% کاهش داشته است.




 

دفعات مشاهده: 432 بار   |   دفعات چاپ: 105 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | kalaleh

Designed & Developed by : Yektaweb