پیام خود را بنویسید

روابط عمومی : پنجمین بیمارستان صحرایی در گمیشان راه اندازی می شود

 | تاریخ ارسال: 1396/8/22 | 
پنجمین بیمارستان صحرایی در گمیشان راه اندازی می شود
در راستای راه اندازی بیمارستان صحرایی جلسه ای با حضور دکتر مقصودلو رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان ، سرهنگ کریمی ، دکتر اشعاری، کارشناسان معاونت درمان ، جمعی از مدیران شبکه و فرمانده سپاه ناحیه برگزار شد.
دکتر مقصودلو در بیانات خود اعلام داشت : امسال برنامه بیمارستان صحرایی در منطقه گمیشان خواهد بود و به مدت سه روز در مناطق محروم به درمان بیماران خواهد پرداخت .این پنجمین بیمارستان صحرایی است که به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و کلیه دستگاههای اجرایی راه اندازی میشود.
همچنین دکتر بهمن ایری سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گمیشان ضمن تشکر از مسئولین به جهت اجرای چنین طرحی در گمیشان فرمود: بیمارستان صحرایی یکی از برنامه هایی است که در مناطق محروم و مرزی نقش بسیار موثری در درمان بیماران محروم دارد.
محرومیت زدایی یکی از اهداف این طرح است و همه خدمات در این بیمارستان بصورت رایگان انجام میشود.بیمارستان صحرایی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت خدمات تخصصی را به بیماران ارائه خواهد نمود.
پس از بحث و تبادل نظر اعضاء حاضر در جلسه ، از محل استقرار بیمارستان صحرایی بازدید بعمل آمد .
دکتر امیرشیر توماج فرماندار گمیشان نیز ضمن بازدید از محل و تشکر از مسئولین اجرای طرح ، حمایت خود را از اجرای این برنامه اعلام نمود.

   
  
  
  

 

دفعات مشاهده: 591 بار   |   دفعات چاپ: 232 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان گمیشان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | gomishan

Designed & Developed by : Yektaweb