فرهنگی و سیاسی : بیانیه سازمان بسیچ جامعه پزشکی گلستان به مناسبت یوم الله 13 آبان

 | تاریخ ارسال: 1396/8/10 | 
Description: F:بسیج کاویانیarmarm bjp.JPGبسمه تعالی
 
بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان

به مناسبت یوم ا...13 آبان روز استکبارستیزی
 
انقلاب اسلامی ایران را می‌توان به جرات تجلی تمام نمای استکبارستیزی و آزادی‌خواهی در قرن اخیر به شمار آورد. یوم ا...۱۳آبان، تبلور سنت تغییرناپذیر و همیشگی خداوند مبنی بر شکست مستکبرین عالم، یادآور خروش  انقلابی ملت مسلمان و عدالتخواه ایران و برملا شدن چهره کریه و جنایتکار آمریکا و توطئه‌های ننگین عوامل وابسته ودولتهای سرسپرده (در راس آن  آل سعود) و همچنین عوامل سرسپرده داخلی آنان است.
 
ما بسیجیان و کارکنان عرصه سلامت دانشگاه  علوم پزشکی استان گلستان اعتقاد راسخ داریم واقعیات تلخ امروز منطقه به‌ویژه فتنه داعش و تکفیری‌ها در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و هجمه همه جانبه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  بیش از هر زمان دیگری آشکار شد که آمریکا مطابق خوی استکباری و سلطه‌طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و فساد عالم بوده و هرگز با نظام مردمی و مستقل ایران که مظهر حیات مقتدرانه اسلام عزیز است سر آشتی و دوستی واقعی نخواهد داشت. ملت شجاع ایران در چنین شرایطی همچنان ضمن مطالبه ی تعقیب و محاکمه سران کاخ سفید در مجامع بین المللی به سبب جنایات چند دهه اخیر در قبال ملت ایران اسلامی، در پسا برجام نیز به مطالبه همه‌جانبه حقوق مسلم خود و پایان یافتن تحریم‌های ظالمانه در تمامی سطوح می‌اندیشد.
 
ما بسیجیان و کارکنان عرصه سلامت از دولتمردان و سران محترم سه قوه می خواهیم با وحدت و همدلی حول نصایح و رهنمودهای ولی امر مسلمین، برای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی و خدمت صادقانه به ملت فهیم و رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه اسلامی‌مان با نگاه و عملی انقلابی و جهاد گونه تلاش نمایند. همچنین خطاب به مسئولان و سران قوا اعلام می‌داریم که مواضع و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز حفظهم ا... در تمامی زمینه‌‌ها و عرصه‌های راهبردی کشور از جمله در سیاست‌های خارجی  و داخلی، پیگیری برجام، قراردادهای نفتی، اقتصاد مقاومتی و تقویت بنیه دفاعی و موشکی و...  فصل‌الخطاب بوده و هرگونه انحراف از آن را رصد و خط قرمز خود دانسته و در مقابل آن سکوت نخواهیم کرد.
 
ضمن گرامیداشت یوم ا... 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز بر حفظ اصول و ایستادگی پای آرمانها در سایه پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) تاکید کرده و ضمن اعلام آمادگی حضورمان از آحاد امت حزب ا... دعوت می کنیم با وحدت، همدلی و یکپارچگی در مراسم گرامیداشت این روز بزرگ شرکت نمایند.

والسلام علی من التبع الهدی
 
 

دفعات مشاهده: 705 بار   |   دفعات چاپ: 218 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA