پیام خود را بنویسید

اخبار و رویدادها : کارگاه های آموزشی مرکز آموزشی درمانی 5 آذر

 | تاریخ ارسال: 1396/8/9 | 
در راستای اجرا  و برگزاری کارگاههای آموزشی این مرکز با هدف ارتقاء سطح آگاهی و توانمندی پرسنل، دوره های عمومی جهت کلیه کارکنان و دوره های شغلی جهت پرسنل واحدهای آزمایشگاه و رادیولوژی برگزار گردید . 
دوره های آموزشی آزمایشگاه از قبیل آزمایشات مایعات بدن ، اصول ایمنی و حفاظت در آزمایشگاهها،  کشت های آزمایشگاهی در میکروب شناسی ، و میکروب شناسی پزشکی توسط آقای دکتر علی اصغر آیت الهی و آقای ابوالفضل خندان دل برگزار شد. 
همچنین دوره های آموزشی رادیولوژی از قبیل حفاظت و بهداشت فیزیکی، آشنایی با نحوه عملکرد دستگاه رادیوگرافی توسط آقای عطاءا... گلدسته و آقای حامد علیزاده ریابی در تاریخ 24/5/96 و کارگاه آموزشی ایمنی و سلامت شغلی در تاریخ های 16/5/96 و 17/5/96 توسط سرکار خانم میترا شیرآشیانی برگزار شد  که مختصری از مسائل مورد بحث به این شرح می باشد:
کارگاه آموزشی آزمایشات مایعات بدن که در تاریخ 29/5/96 در سالن آموزش بالینی برگزار گردید مفاهیم مربوط به انواع مایعات بدن و آموزش لازم برای افزایش و کاهش پارامترهای موجود در مایعات بدن توسط آقای دکتر علی اصغر آیت الهی آموزش داده شد.
کارگاه آموزشی اصول ایمنی و حفاظت در آزمایشگاهها که در تاریخ 30/5/96 در سالن آموزش بالینی برگزار گردید مفاهیم مربوط به اصول ایمنی و حفاظت کارکنان آزمایشگاه در محیط کار توسط آقای دکتر علی اصغر آیت الهی آموزش داده شد.
کارگاه آموزشی کشت های آزمایشگاهی در میکروب شناسی (1) در تاریخ 31/5/96 در سالن آموزش بالینی برگزار گردید مفاهیم مربوط به استاندارد محیط کشت و کنترل کیفی محیط های کشت و اتوکلاو توسط آقای ابوالفضل خندان دل آموزش داده شد.
کارگاه آموزشی میکروب شناسی پزشکی در تاریخ 25/6/96 در سالن آموزش بالینی برگزار گردید مفاهیم مربوط به بازگشت زائران از مکه و مبارزه با عفونت های میکروبی و ویروسی (سارس و کروناویروس) توسط آقای ابوالفضل خندان دل آموزش داده شد.







 


دفعات مشاهده: 486 بار   |   دفعات چاپ: 198 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA