پیام خود را بنویسید

اخبار شهرستان کلاله : جلسه شورای بهورزی در کلاله برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1396/7/16 | 
جلسه شورای بهورزی شهرستان کلاله با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، جانشین مدیر و سرپرست واحد گسترش شبکه ، بهورزان عضو شورای بهورزی شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان  برگزار شد.
دکتر مهیار کلوی مدیر شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کلاله ضمن تبریک انتخاب اعضای جدید شورای بهورزی ، از اعضای محترم خواستار همکاری بیشتر در جهت رفع مشکلات و ارائه مطلوب خدمات به عموم مردم شدند.
عابد نوری جانشین مدیر و سرپرست واحد گسترش شبکه در خصوص نظام ارجاع الکترونیک مطالبی ایراد نمودند و در ادامه مصوبات جلسه قبلی شورای بهورزی را قرائت و نتیجه پیگیریهای انجام شده به اطلاع کلیه حاضرین رسانده شد:
1/1 :  برنامه ریزی جهت برگزاری بازآموزی جهت رفع اشکالات کار با سامانه ناب توسط واحد های فنی ستادی شهرستان که با توجه به نظر سنجی از بهورزان و کارشناسان ستادی مقرر شد که در حین پایش آموزش انجام گیرد .
1/2 : ارسال نامه اداری توسط واحد بیماریها در خصوص ارجاع معکوس مراجعه کنندگان جهت تهیه لام و سوش که توسط واحد بیماریها انجام شد .
1/3 : انجام ارزیابی بهورزان بر اساس چک لیست ارسالی و انتخاب بهورزان نمونه که انجام و نتیجه آن نیز طی نامه اداری به معاونت محترم بهداشتی دانشگاه اعلام گردید .
1/4 : انجام انتخابات نمایندگان بهورزی در سطح مراکز خدمات جامع و اعلام نتیجه به واحد گسترش شبکه شهرستان – در مورخه 96/6/16 انتخابات انجام و نتیجه طی نامه اداری به استان اعلام شد .
1/5 : تحویل کامپیوتر خانه بهداشت خوجه لر از توابع مرکز بربرقلعه با عنایت به رفع مشکل اینترنت – کامپیوتر تحویل و مشکل اینترنت رفع شد .
 محمود یاپنگ غراوی کارشناس مسئول واحد مبارزه با بیماریها در خصوص تحویل یخچال و تومومتر دیجیتال به خانه های بهداشت و ثبت تجهیزات زنجیره سرما در فرمت ارسالی از ستاد شهرستان مطالبی ارائه نمودند .
 خانم خسروی پناه مسئول واحد مدارس در خصوص انجام معاینات نوجوانان پایه های اول – چهارم – هفتم و دهم توسط بهورز و پزشک و ثبت در سامانه ناب – معاینه نوجوانان غیر دانش آموز که به خانه بهداشت مراجعه مینمایند  - ثبت اسامی دانش آموزان در سامانه ناب و تکمیل پرونده سلات در اسرع وقت –انجام معاینات پیش دبستانی 5 سال و 3 ماه تا 6 سال و ثبت در سامانه ناب –آموزش در خصوص سوانح و حوادث ترافیکی در مدرسه به گروه هدف نوجوانان و جوانان بصورت فصلی و ارسال مستندات صحبت کردند.
 محمد دادی پور کارشناس IT و بلایای شهرستان از بهورزان خواستند که در صورت وقوع حادثه ای در اسرع وقت به ایشان اطلاع رسانی بکنند .
دکتر رشید آتا سرپرست واحد دهان و دندان شهرستان در خصوص ارسال فوری آمار وارنیش فلوراید تراپی جهت شروع طرح به بهورزان تاکید نمودندو از بهورزان خواستند قبل از ارجاع گروههای هدف دندانپزشکی آموزش های لازم در خصوص تعرفه های دندانپزشکی و ... داده شود .
  خانم فریده حیدری سرپرست واحد سلامت خانواده در خصوص برنامه ریزی برای انجام مراقبت های سالمندان و میانسالان مطابق با حدود انتظار تعریف شده و دقت در ثبت مراقبتها در سامانه ناب (فرمهای مراقبت کودک سالم – فرمهای تکامل ) مطالبی را بیان نمود.
 خانم رحیمی مسئول واحد آمار شهرستان در خصوص دقت در ثبت علل مرگ در سامانه ناب مطالبی ایراد نمود.
در ادامه نمایندگان بهورزان به بررسی مشکلات در مراکز و خانه های بهداشت پرداختند که موارد مطرح شده از قرار زیر میباشد :
- با عنایت به فرارسیدن فصل سرما در خصوص پرداخت پول نفت سال 95 خانه های بهداشت اقچی بزرگ و چالجه و گچه سو و سال 96 اقدام فوری صورت گیرد .
- پیگیری در خصوص برگزاری سفرهای سیاحتی و زیارتی

 

دفعات مشاهده: 361 بار   |   دفعات چاپ: 127 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA



ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 5959 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 1 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 921 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 2704856 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 1933 بازدید