پیام خود را بنویسید

صفحه اصلی : مراسم بزرگداشت و تقدیر از بهورزان شهرستان در چشمه زاو کلاله انجام شد

 | تاریخ ارسال: 1396/6/18 | 
به مناسبت روز بهورز، مراسم تجلیل از زحمات بهورزان مرکز بهداشت شهرستان کلاله با حضور جانشین مدیرشبکه و مرکز بهداشت ،تعدادی از بهورزان و مسئولین واحدهای ستادی شهرستان در محل چشمه زاو کلاله برگزار شد.
عابد نوری-جانشین مدیرشبکه ومرکز بهداشت شهرستان کلاله ضمن گرامیداشت روز بهورز ،و تشکر از زحمات بهورزان محترم ، خواستار توجه جدی به مقوله بهداشت در روستاها و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم شد.
وی عنوان کرد : بهورز پیام آور عدالت و سلامت پایدار می باشد و بهورزان پیشگامان عرصه سلامت هستند و بهورزان باید با هم دیگر کارکردن را یاد بگیرند عرصه سلامت کار یک نفر نیست باکه تیمی باید انجام شود و نیز باید آموزش را مستمر کنیم و نیروها را توانمند سازیم.
وی گفت:بهورزان کم هزینه ترین و پر ثمرترین عوامل اجرایی در توسعه سلامت،و کاهش هزینه های درمانی در عرصه اقتصاد مقاومتی خانواده ها می باشد.
جانشین مدیر شبکه و مرکزبهداشت نیز در مراسم جشن بهورزی از زحمات بهورزان تقدیر و تشکر نموده و در مورد پیگیری امورات بهورزان توسط نماینده بهورزان در شهرستان و استان خواستار شدند.
این مراسم که در فضایی بسیار دوستانه و در طبعیت برگزار شد با برگزاری مسابقات ورزشی (دارت) و همچنین مسابقات علمی همراه بود.
در پایان مراسم از تعدادی از بهورزان نمونه خانه های بهداشت با اهدای لوح تقدیر و جوایز قدردانی شد.
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

 
 
 
 
 
 

دفعات مشاهده: 950 بار   |   دفعات چاپ: 114 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | kalaleh

Designed & Developed by : Yektaweb