فرهنگی و سیاسی : بیانیه بسیج جامعه پزشکی کشور درمحکومیت فاجعه سلاخی مسلمانان روستای «میرزا اولنگ» افغانستان

 | تاریخ ارسال: 1396/5/22 | 
بیانیه بسیج جامعه پزشکی؛

اعلام محکومیت فاجعه کشتار مسلمانان افغانستان
بسیج جامعه پزشکی کشور در اعلام انزجار شدید و محکومیت فاجعه سلاخی مسلمانان روستای «میرزا اولنگ» در استان سرپل افغانستان و تقبیح سکوت مجامع جهانی و داخلی، بیانیه‌ای صادر کرد.
اعلام محکومیت فاجعه کشتار مسلمانان افغانستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در اعلام انزجار شدید و محکومیت فاجعه سلاخی مسلمانان روستای «میرزا اولنگ» در استان سرپل افغانستان و تقبیح سکوت مجامع جهانی و داخلی، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بار دیگر دست جنایتکار و خبیث اسکتبار جهانی از آستین چرکین داعش و طالبان به‌در آمد و در روستای میرزا اولنگ استان سرپل افغانستان بیش از 60 نفر از شیعیان مظلوم و بی‌دفاع را تیرباران کردند یا سر بریدند.

قدر مسلم سکوت ننگین و شرم آور مجامع بی‌خاصیت بین المللی و نیز انفعال و وادادگی دستگاه‌های مسئول و نیز جریانات بی‌غیرت در داخل جهان اسلام و بعضاً در داخل کشور در تکرار چنین حوادث مسبوعانه، وحشیانه و غیر انسانی دخیل است و همه این‌ها در این ظلم بزرگ که انسانیت قرن بیست و یکم را به لجنزار درنده خویی و صفت «کالانعام بل هم اضل» سوق می‌دهند، شریکند.

اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن اعلام انزجار از این اقدام وحشیانه و تقبیح سکوت همه مجامع و نهادهای بین المللی و اسلامی و داخلی، با مردم مظلوم و مسلمان افغانستان ابراز همدردی نموده و بر ادامه هر چه محکم‌تر مسیر پر افتخار مقاومت تأکید می‌ورزد.»


دفعات مشاهده: 918 بار   |   دفعات چاپ: 247 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA